    From: "ssj5" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utrata dowodu osobistego ?
    Date: Tue, 22 Oct 2002 18:22:24 +0200

    > Ale Ty pozostałeś ze swą wiedzą w na etapie ZSIP,
    > który od około roku nosi nazwę KSIP.

    obie nazwy funkcjonuja zamiennie marcysiu. ale wybaczam ci, znowu "KGP" nie
    dopowiedzial ci wszytskiego. niech ci jednak bedzie. ja zostalem piec
    miesiecy do tylu z nazwa / ladnie zaokraglasz, uwazajac, ze od 16 maja juz
    uplynal rok/ , za to Ty ze swoim PZIP-em jestes daleko w dzungli.cofnales
    sie nawet do ery kamienia liupanego.starasz sie udzielac rad nie majac
    pojecia co piszesz, poslugujesz sie bowiem skrotami, ktorych tresci nie
    znasz, nie rozumiesz i na dodatek te Twoje skroty sa "ni przypial ni
    przylatal". i nadal masz wyjatkowe problemy ze zrozumieniem zgloszenia w
    ciagu 2 minut utraty dokumentow.

    ssj5