  • 1. Data: 2002-10-18 16:17:23
    Temat: Wysokość alimentów
    Od: "Dorota B." <d...@w...pl>

    Witajcie! Jestem tu po raz pierwszy- wyszukałam te grupę zmuszona sytuacją.
    Mam następujące pytania:
    1) Czy podczas ustalania alimentów na sprawie rozwodowej na ich wysokosc ma
    wplyw to czy odbywa sie sprawa bez orzekania o winie czy tez jednak z
    orzekaniem?
    2) W jakiej wysokości możnaby spodziewać sie alimentów (wiem, bierze sie
    rozne czynniki pod uwage, ale prosze by ktoś sie pokusił o uogólnienie i
    jakies moze dane na podst. statystyk)- dwoje dzieci, mieszkanie osobne,
    zarobki brutto ok 3000 zł, ojciec dzieci studiuje zaocznie, dochody matki
    rzędu dwóch tysięcy.
    Pytam dlatego, ze ojciec dzieci nie przystał na propozycję polubownego
    załatwienia sprawy, matka zaproponowała 1000 zl w sumie- po 500 na kazde z
    dzieci. Czy to istotnie tak dużo? Odrzekł, ze najwyżej po 300.Kobieta
    zastanawia sie nad celowością zakładania sprawy, jak można ocenić jej
    szanse?
    Pzdr. Dorota

  • 2. Data: 2002-10-18 19:21:35
    Temat: Re: Wysokość alimentów
    Od: "drGrabol" <g...@i...pl>

    Nie odpowiem ci zupelnie na pytanie ale:
    1. Ja osobiscie dostaje alimenty w wysokosci 300zł/mies - moja matka jest na
    emeryturze, ja studiuje.
    2. Moja kumpela ze studiow dostaje okolo 200zl/mies - jej matka pracuje w
    budzetówce.

    Pozdrawiam
    drGrabol