    From: "ssj5" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utrata dowodu osobistego ?
    Date: Tue, 22 Oct 2002 06:22:40 +0200

    > No, teraz już wiem, co z Ciebie za glina.
    > Wbrew Twojej sugestii nie będę już starał się rozumieć
    > Twoich postów, bo sam pewnie nie wiesz, co piszesz.

    dobrze, ze Ty wiesz. skoro sie uzywa pewnych skrotow, to chyba nalezy
    wiedziec, co oznaczaja, rozumiec je, chyba ze.....

    .... sie nie rozumie, co sie pisze. - c.b.d.u/ dla ciebie - co bylo do
    udowodnienia/

    a dla twej wiedzy podam ci, gdzie znjaduja sie m.in. numery skradzionych
    przedmiotow., wszystkich, nie tylko dokumentow. jest to ZSIP. jak bedziesz
    chcial rozwinac ten skrot zapytaj "KGP" albo wal do mnie na priv'a, to ci
    podam.albo prosciej: wpisz w gogle "zsip" i bedziesz wiedzial.spcejalnie nie
    podaje tego rozwiniecia tobie, bo wychodze z zalozenia, ze jesli sam do tego
    dojdziesz, bedziesz dluzej pamietal.

    pozdrawiam
    ssj5
    dla mnie to juz koniec dyskusji z Toba na ten temat.