  • 11. Data: 2010-01-18 19:29:56
    Temat: Re: Uszkodzenie wypozyczonego samochodu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grześ wrote:
> [...]
    > pozyczyłem samochów w wypozyczalni i obrysowali mi go na parkingu.
    > Sprawcy nie mam, obrysowane drzwi i błotnik. Oddając samochód
    > powiedziałem o tym firmie, oni oglądnęli i ... stwierdzili że pozyczylem
    > auto na długo, mało z niego korzystałem (licznik) i biorą to uszkodzenie
    > na siebie. Zgłupiałem, bo pierwszy raz sie spotkałem z taką reakcją,
    > przygotowany byłem na kopa w d.. a tu taka reakcja. Podejrzana nawet,
    > czy może im się po czasie odwidzieć i stwierdzą, że jednak powinienem
    > oddać kase za naprawę? Auto miało AC ale z tego co wiem takie obdarcia

    Auto nie może mieć AC.
    AC może mieć wypożyczalnia, albo ty.
    Jak AC jest na wypożyczalnie, to tobie nic do tego jakby nie istniało.
    Jak wykupiłeś AC na siebie razem z samochodem, to naprawiają z tego AC
    (albo i nie naprawiają). Ich sprawa. W każdym razie ciebie już obciązyć
    nie mogą
    Każde inne podejście to dobry dzień kogoś w wypożyczalni.

  • 12. Data: 2010-01-18 19:32:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@p...onet.pl wrote:

    > W warsztacie typu "U pana Kazia" to wystarczy postawić flaszke;)

    i lakier odpadnie szybciej niż pan Kazio sie przewróci po wypiciu tej
    flaszki.

  • 13. Data: 2010-01-18 19:50:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 13:29:56 -0600, witek napisał(a):

    > Auto nie może mieć AC.
    > AC może mieć wypożyczalnia

    Naprawdę tak jest? Bo OC to ma auto, a nie kierowca/właściciel.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-01-18 21:34:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MadMan wrote:

    > Naprawdę tak jest? Bo OC to ma auto, a nie kierowca/właściciel.

    Jeśli wypożyczalnia ma wykupione AC, to jest to jej AC i klienta
    wypożyczającego samochód w ogóle nie chroni.
    Wypożyczalnia całoś może ściągnąć z klienta.
    Jak klient chce może sobie wykupić AC sam. Wówczas w razie draki
    pieniądze wypłaci ubezpieczyciel (ewentualnie).

  • 15. Data: 2010-01-18 21:36:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

> [...]
    > Jak klient chce może sobie wykupić AC sam. Wówczas w razie draki
    > pieniądze wypłaci ubezpieczyciel (ewentualnie).

    A jeśli AC jest wykupione nie na wypożyczalnie, nie na klienta, tylko
    na samochód?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2010-01-18 21:56:27
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A po cóż to miałby ktoś zgłaszać na policję? Niech raczej rozpuści
    > informacje wśród największych ubezpieczycieli, może się poszkodowany
    > będzie z AC upominał :)

    "Ziomus, mamy tego typa co Ci porysowal fure. Dalismy mu tysiaca z AC, a
    teraz przybieglismy do ciebie zeby jeszcze Tobie dac tysiaca z jego OC" ;)

    pozdr
    PG

  • 17. Data: 2010-01-18 23:05:18
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    >    Mogą zmienić, bo pewnie pisemnego zrzeczenia się roszczenia nie masz?

    jakiś kwit, że samochód oddałeś masz?
    pracownik powinien przeprowadzić oględziny i przy ewentualnych
    szkodach sporządzić protokół, jeżeli tego nie zrobił, to mogą teraz
    tobie skoczyć... ty o niczym nie wiesz, szkoda mogła nastąpić po
    oddaniu samochodu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 18. Data: 2010-01-18 23:36:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > A jeśli AC jest wykupione nie na wypożyczalnie, nie na klienta, tylko
    > na samochód?

    A przyjrzyj sie druczkowi ubezpieczenia i zobacz kto jest beneficjentem.
    Bo na pewno nie ten co samochód wypożyczył, a to właśnie od niego będą
    chcieli kasy.

  • 19. Data: 2010-01-19 07:08:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 16:56:07 +0100, mister napisał(a):

> [...]
    > Aha - rysy to nie sa male szkody. Lakierowanie dwoch elementow w
    > autoryzowanym serwisie wyniesie pewnie kilka tysiecy zlotych.

    To są małe szkody, bo ich się nie naprawia :) Przy okazji czegoś większego
    zrobią nowe drzwi i tyle...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2010-01-19 17:52:22
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 18 Sty, 20:50, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Naprawdę tak jest? Bo OC to ma auto, a nie kierowca/właściciel.

    W wiekszosci firm wypozyczajac auto kupujesz od razu ubezpieczenie od
    Twojej odpowiedzialnosci finansowej (w wiekszosci jest w cenie wynajmu
    auta), w niektorych jest to ekstra platne.
    Np w KAZ Auto - w standardzie z autem masz ubezpieczenie do 90%
    odpowiedzialnosci. Za ekstra 30 zl dziennie masz pokrycie do 100%.

    Pozdrawiam
    Rafal