  • 1. Data: 2010-01-18 08:42:35
    Temat: rozwiązanie umowy o_internet
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam

    Jestem operatorem - dostawcą internetu w rejonie w którym nie ma konkurencji
    Wiem ze rozwiązując z klientem umowe pozbawie go Internetu, bez mozliwosci
    wykupienia tej usługi u kogoś innego. Czy moge tak bezkarnie, bez podania
    przyczyny ją rozwiazac ( z powodów osobistych np kogoś nie lubie :) ???
    Czy mógłbym stosować zawyżone stawki abonamentu Internetowego wykozystując fakt
    iż jestem monopolistą...
    Sytuacje o które pytam są hipotetyczne...

  • 2. Data: 2010-01-18 09:32:07
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o_internet
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    BETON napisal:
    > Jestem operatorem - dostawcą internetu w rejonie w którym nie ma konkurencji
    > Wiem ze rozwiązując z klientem umowe pozbawie go Internetu, bez mozliwosci
    > wykupienia tej usługi u kogoś innego

    Nonsens. Nie pozbawisz. Neostrada po drucie, iPlus i analogiczne z powietrza.

    . Czy moge tak bezkarnie, bez podania
    > przyczyny ją rozwiazac ( z powodów osobistych np kogoś nie lubi) ) ???

    A to zalezy od umowy, jaka zawierasz.

    > Czy mógłbym stosować zawyżone stawki abonamentu Internetowego wykozystując fakt
    > iż jestem monopolistą...

    Co to znaczy 'zawyzone'?

    > Sytuacje o które pytam są hipotetyczne...

    Tak, oczywiscie. Zawsze sa 'hipotetyczne' ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-01-18 09:38:00
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 09:42:35 +0100, BETON napisał(a):

> [...]
    > iż jestem monopolistą...
    > Sytuacje o które pytam są hipotetyczne...

    PirxNet z Gliwic kombinuje?
    Czy wykorzystujesz łącze z PirxNetu i go udostępniasz?

  • 4. Data: 2010-01-18 09:59:02
    Od: GB <g...@o...pl>

    Herald pisze:

    > PirxNet z Gliwic kombinuje?
    > Czy wykorzystujesz łącze z PirxNetu i go udostępniasz?

    A po co w sumie takie dochodzenie oprócz tego żeby poprawić sobie
    samopoczucie jako sprytnego który widzi więcej? To nie jest temat
    przecież rozmowy.

    GB

  • 5. Data: 2010-01-18 14:39:30
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "GB" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A po co w sumie takie dochodzenie oprócz tego żeby poprawić sobie samopoczucie
    > jako sprytnego który widzi więcej? To nie jest temat przecież rozmowy.
    >
    > GB

    Dokładnie, pisałem przecież ze hipotetycznie, wiec nie wiem po co ta
    weryfikacja...kliencie TP.
    Co do neostrady to ona ma też ograniczony zasieg, wiec ewentualnie pozostaje
    "blueconnet" itp- ale na odludziach diała z predkoscią gprs, wiec to żaden
    internet.