  • 1. Data: 2010-01-18 09:52:11
    Temat: Czy to losowanie?
    Od: GB <g...@o...pl>

    Witam,

    Żeby przeprowadzić następującą akcję promocyjną:
    - w każdym produkcie umieszczamy zdrapkę
    - jeżeli zdrapka ma narysowane słoneczko wygrywamy wycieczkę

    Czy takie rozwiązanie wymaga zatrudniania firm organizujących losowania
    - czy jednym zdaniem taka forma promocji wygeneruje jakieś dodatkowe
    koszty i problemy prawno-skarbowe oprócz tego że trzeba temu
    delikwentowi który przyjdzie i pokaże zdrapkę ze słoneczkiem, dać
    nagrodę i zapłącić za to podatek ?

    GB

  • 2. Data: 2010-01-19 10:45:03
    Temat: Re: Czy to losowanie?
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Zrób tak, jak wszyscy: wydrukuj wszystkie zdrapki BEZ słoneczka.
    Jacek

  • 3. Data: 2010-01-19 11:18:06
    Od: GB <g...@o...pl>

    Jacek pisze:
    > Zrób tak, jak wszyscy: wydrukuj wszystkie zdrapki BEZ słoneczka.
    > Jacek

    Oj tam... wyczuwam żal, że nie wygrałeś ;-).

  • 4. Data: 2010-01-20 13:16:11
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Żal żalem, ale od kiedy poznałem rachunek prawdopodobieństwa zacząłem liczyć
    i jakoś nie zgadza mi się. Jeszcze w PRL miałem kilkadziesiąt "bonów
    premiowych" PKO, które losowały bodajże co kwartał. Policzyłem sobie, że
    prawdopodobieństwo, że żaden z moich losów nie wygra przez czas, jaki je
    miałem jest rzędu 0,001. Jak widać pomysł nie jest ani nowy ani oryginalny.
    Sorry, że nie merytorycznie.
    Jacek

  • 5. Data: 2010-01-20 13:37:17
    Od: GB <g...@o...pl>

    Jacek pisze:
> [...]
    > miałem jest rzędu 0,001. Jak widać pomysł nie jest ani nowy ani oryginalny.

    Pomysł nie ma być nowy ani oryginalny - to standard mega :)

    Ja pytam prawnie bo to jest temat który mnie faktycznie interesuje.

    GB