  • 61. Data: 2013-01-07 13:13:57
    Temat: Re: Uszkodzenia samochodu
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:50eab608$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Wyjaśniła", "ma podać". Wyjaśnień "sprawca" nie przyjął do wiadomości i
    > numeru nie podał. Co dalej?

    Do tej pory byłem przekonany, że powinna wszcząć normalne dochodzenie, a na
    końcu umorzyć, skierować sprawę do sądu, albo poinformować poszkodowanego,
    że ma sam dochodzić swoich praw w sądzie cywilnym.

    > To jest grupa poświęcona prawu, a nie plotkom z magla, kolego.

    Może Ty masz doświadczenia z plotkami z magla.

    Sprawa wyglądała tak jak napisałem. Poszkodowany poszedł na policję, podał
    numer rejestracyjny, dane świadka i opowiedział jak było. Policja zgłoszenie
    przyjęła, po jakimś czasie do poszkodowanego zgłosił się sprawca i grzecznie
    podał numer polisy oraz spisał oświadczenie.
    W tym przypadku jestem pewien, że zdarzenie miało miejsce na terenie
    prywatnym (duży parking firmowy).

    Znam również dwa inne przypadki, gdzie sprawa wyglądała bardzo podobnie, ale
    nie jestem już pewien statusu terenu, czy to był teren prywatny czy strefa
    zamieszkania, więc o nich wcześniej nie pisałem.

  • 62. Data: 2013-01-07 13:26:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 13:13, Użytkownik Iksiński napisał:

> [...]
    > ale nie jestem już pewien statusu terenu, czy to był teren prywatny czy
    > strefa zamieszkania, więc o nich wcześniej nie pisałem.

    Nastraszyli niekumatego gościa że albo zgodzi się na "zdarzenie drogowe"
    wynik którego pokryje ubezpieczenia albo będzie miał sprawę w sądzie
    którą przegra a ubezpieczenie nie pokryje zasądzonego odszkodowania.
    Tyle że jakby gość się dobrowolnie nie przyznał to opisany znajomy
    policjanta stał by nadal w punkcie wyjścia.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2013-01-07 17:23:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nic w kodeksie wykroczeń nie ma o uszkodzeniu zaparkowanego auta przez
    > otwieranie drzwi stojącego obok auta.
    > Parking podziemny nijak ma się do drogi publicznej, a więc już druga
    > "przesłanka ujemna"..

    Napisałem EWENTUALNIE.