  • 211. Data: 2007-06-14 19:51:38
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jasko Bartnik pisze:

    > A moze nie musial? Chcialem przypomniec, ze dyskusja m. in. o to sie
    > toczy.

    Gdzie się toczy? Bo chyba nie tutaj. To że niektórzy myślą inaczej niż
    ja nie daje podstaw do stwierdzeń, że dyskusja się toczy :) Najwyżej
    "dyskusja".

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 212. Data: 2007-06-14 19:52:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    william pisze:

    > To nie są sklepy (detaliczne) tylko hurtownie. Ich klientami są podmioty
    > gospodarcze które zawarły z nimi umowy.

    I co w związku z tym?
    To tylko dowód na to że nie z każdym trzeba zawierać umowę.

  • 213. Data: 2007-06-14 19:53:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > To ja się jeszcze spytam: czy do sfotografowania konkretnej osoby
    > trzeba mieć jej pozwolenie czy nie?

    Ja nie informacja. Ten problem nie jest interesujący.

  • 214. Data: 2007-06-14 19:59:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry (k) pisze:

    > Czy możesz mi podać przykład sytuacji, gdy wejście gdzieś oznacza
    > zawarcie umowy na coś?

    To przecież dość powszechne. Wysil się.

    >/W kinie tak nie jest bo trzeba mieć bilet i przejść przez kontrolę,

    A jak ominiesz kontrolę i wejdziesz do kina i będziesz oglądał film. To
    zawarłeś umowę czy nie? Wygra z tobą kino proces jeśli cię tam "złapią"
    bez biletu? Jak myślisz? Bo ja myślę że wygra. [gdyby oczywiście chciało
    się procesować]

    > Ale jak ktoś chce zrobić zakaz, który obowiązuje kogoś innego to już musi mieć do
    tego jakąś podstawę.

    Ma podstawę prawną. Jest właścicielem nieruchomości i ma prawo korzystać
    z niej z wyłączeniem innych, czyli ma prawo zakazywać określonych (czy
    nawet wszystkich) czynności na tej nieruchomości innym.
    Ile razy to trzeba jeszcze napisać ?

    > Oczywiście że dyrektor centrum może sobie wywiesić piktogram z zakazem
    > fotografowania. No i niech sobie nie fotografuje. Ale nadal nie ma
    > powodu dla którego ja miałbym się tym przejmować.

    J.w.

  • 215. Data: 2007-06-14 20:04:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jasko Bartnik pisze:

    > A fotografowanie? Jest zachowaniem, ktore w wystarczajacy sposob ujawnia
    > wole klienta supermarketu - niezaakceptowanie regulaminu obiektu.

    Ależ oczywiście. Ja jestem konsekwencji. Ale jak ktoś wyraża wolę
    nieprzestrzegania regulaminu to powinien spadać z nieruchomości i tylko
    tyle, a nie brdzić że nic nie można mu zrobić.

    > Czemu zabraniasz fotografowi fotografowania?

    Dlatego że właściciel ma podstawę prawną [do zakazu], a fotograf nie
    podstawy prawnej uchylającej zakaz właściciela.

  • 216. Data: 2007-06-14 20:05:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > za mało wiesz

    Ja bym powiedział:

    "tyle wiesz co zjesz" :)

  • 217. Data: 2007-06-14 20:06:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wolę wejścia do budynku. Nic więcej.

    Ja tylko chciałem wsiąść do tramwaju, ale nie chciałem jechać .... :)

  • 218. Data: 2007-06-14 20:08:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Możliwe, że wynika.

    To nie bądź taki tajemniczy i zdradź nam co ...

  • 219. Data: 2007-06-14 20:10:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry (k) pisze:

    > A czy wyproszenie kogokolwiek z centrum handlowego nie jest przypadkiem
    > niezgodne z art 5 KC (mowa oczywiście o fotografowaniu, a nie np.
    > chuligaństwie)?

    Nie ma zasady współżycia społecznego z której wynikałoby że można
    wszędzie łazić i robić zdjęcia :)

  • 220. Data: 2007-06-14 20:16:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pluton pisze:

    > W przypadku o ktorym pisze chodzi o obiekt publiczny.

    A co to ma do rzeczy? I co to jest obiekt publiczny w twoim rozumieniu?

    > Regulamin nigdzie nie byl wywieszony (ogloszony).

    Skoro tak twierdzisz ...

    Ale jak ja wchodzę i patrzę, i czytam to widzę regulamin centrum handlowego.