  • 201. Data: 2007-06-14 14:13:21
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 16:04:44 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Tak sobie właśnie kombinuję... Załóżmy że prowadzę (sam, jako
    > jednoosobowa DG) sklep, i chcę go zamknąć na dwa tygodnie i pojechać na
    > wakacje. Nie mogę?

    Możesz. Chodzi o godziny otwarcia sklepów, nie dni ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,prosze;nie;fotografowac

  • 202. Data: 2007-06-14 14:15:35
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 16:09:46 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Googlałem dwie godzinki temu za tym i też to znalazłem (swoją drogą
    > pierwszy raz usłyszałem o tej ustawie) - z mnóstwem informacji o
    > uchyleniach takich uchwał rad gminy jako niezgodnych z konstytucją i
    > nieuzasadnionych (czy jakos tak).

    Głośno było przeszło 10 lat temu, w czasie "pierwszej wojny
    hipermarketowej". Później (?) PSL powoływało się na ten przepis żądając
    przygotowania kolejnej ustawy ograniczającej godziny pracy w sklepach.
    Ale od jakiegoś czasu faktycznie jest ciszej.

    A propos śmiesznych rzeczy: pamiętam jak władze Ustki uchwaliły, że
    kawiarnie mają wpuszczać przechodniów do toalety za darmo. To był cyrk.

  • 203. Data: 2007-06-14 15:37:27
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:

    > Możesz. Chodzi o godziny otwarcia sklepów, nie dni ;)

    Ale przecież ten przepis zaczyna się 'Dni i godziny' ...

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 204. Data: 2007-06-14 17:17:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > No tak, jeżeli nie rozumiesz co znaczy przekreślony aparacik to naprawdę
    > nie mamy o czym dyskutować. Jak rozumiem żebyś wiedział co oznaczają

    No to powiedz, co on KONKRETNIE znaczy. I jak ma się do analogicznego
    znaczka z np. przekreślonym pistoletem.

  • 205. Data: 2007-06-14 18:58:15
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 14-06-2007 o 19:17:32 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > No to powiedz, co on KONKRETNIE znaczy. I jak ma się do analogicznego
    > znaczka z np. przekreślonym pistoletem.

    Eeee... zakaz robienia zdjec aparatem fotograficznym w ksztalcie
    pistoletu? ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 206. Data: 2007-06-14 19:17:47
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):
    > To jest bicie głową w mur. Nie przekonasz.

    wiem
    ale czasem potrzebna jest odrobina rozrywki :)

    KG

  • 207. Data: 2007-06-14 19:28:07
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No to powiedz, co on KONKRETNIE znaczy. I jak ma się do analogicznego
    > znaczka z np. przekreślonym pistoletem.

    Tak samo jak znaczek 8 do znaczka oo. EOT, bo to jak kopanie się z koniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 208. Data: 2007-06-14 19:46:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Tak samo jak znaczek 8 do znaczka oo. EOT, bo to jak kopanie się z koniem.

    Jesteś odporny na wiedzę i trudny do zarąbania. Innymi słowy - beton z
    ciebie.

    Dla twojej informacji: w zależności od miejsca, czasu oraz czynników
    losowych pierwszy znaczek oznacza (wg. osób je umieszczających) "zakaz
    fotografowania" lub "zakaz fotografowania sprzętem profesjonalnym" lub
    "zakaz fotografowania z użyciem lampy błyskowej". W skrajnych
    przypadkach był to nawet "zakaz wchodzenia z aparatem fotograficznym".

    Więc skoro sami "autorzy" nie mogą ustalić, co ten znaczek oznacza, to
    skąd ja mam to wiedzieć?

    To po pierwsze.

    Po drugie na pl.misc.militaria toczyła się dyskusja na temat pytań
    egzaminacyjnych na pozwolenie na broń. I jednym ze "smaczków" było
    pytanie-haczyk o wchodzenie z bronią na teren sklepu lub banku ze
    znaczkiem numer dwa na drzwiach. Do wybory były 3 odpowiedzi "nie wolno
    wchodzić", "można wejść po poinformowaniu o broni ochrony i uzyskaniu
    zgody" oraz "można wejść bezwarunkowo".

    Jak dobrze zgadłem prawidłowa była ta ostatnia odpowiedź - bo nie ma
    żadnej podstawy prawnej zakazującej wchodzenia z bronią do tego typu
    lokali (w przeciwieństwie do np. pojazdów komunikacji miejskiej, gdzie
    jest podstawa prawna do nałożenia pewnych warunków na przewożenie broni
    palnej).

    Będzie "hau-hau" czy twardo będziesz odgrywać beton?

  • 209. Data: 2007-06-14 19:48:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Eeee... zakaz robienia zdjec aparatem fotograficznym w ksztalcie
    > pistoletu? ;)

    Albo zakaz kupowania dzieciom pistoletów-zabawek ;->

    A tak wracając do pierwszego znaczka, to sami jego "autorzy" nie
    uzgodnili jeszcze, co on oznacza - jego znaczenie zależy od miejsca,
    czasu, klimatu oraz szumu narobionego wokół całej sprawy.

  • 210. Data: 2007-06-14 19:49:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    pluton pisze:

    > 1) teren jest publiczny, wiec wlascicielem jest (chyba) skarb panstwa.

    Haha, ha ... skoro publiczne to państwowe. Logika nie powiem skąd.

    @2007 Johnson
    j...@p...com
    http://johnsonpl.blogspot.com/