  • 1. Data: 2004-11-09 09:49:08
    Temat: Uspienie spolki z o.o.
    Od: "Ula " <u...@g...pl>

    Witam

    Prosze o podpowiedz gdzie mozna zlozyc dokumentacje spolki, ktora likwiduje
    siedzibe i zaprzestaje dzialnosci. Z tego co wiem nalezy podac jakis adres
    tylko teraz pytanie komu, gdzie i w jakiej postaci. U rodziny niestety nie
    moge tych dokumentow zostawiac. Nie chcialabym robic sobie w przyszlosci
    problemow i chce sprobowac to jakos w miare legalnie zalatwic, bo niestety
    musze wyjechac a nie stac mnie na likwidacje spolki. Spolka jest jeszcze w
    RHB, czy wystarczy napisac pismo wyjasniajace do nich i do skarbowki? Spolka
    juz nikogo nie zatrudnia.

    Dziekuje za ewentualna zyczliwosc :)

    Ula

  • 2. Data: 2004-11-09 09:51:07
    Temat: Re: Uspienie spolki z o.o.
    Od: "Ula " <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ula <u...@g...pl> napisał(a):

    > Dziekuje za ewentualna zyczliwosc :)

    Ojej przepraszam, ale namieszalam, poszlo 2 razy :(

    Ula