  • 1. Data: 2004-11-09 08:58:12
    Temat: próba włamania
    Od: "Maveriq" <m...@w...pl>

    Ostatnio było kilka prób włamania na mojego kompa. Co może być
    wystarczającym dowodem, żeby obciążyć takiego delikwenta? Czego się mogę od
    niego domagać w ramach "zadośćuczynienia"?
    pozdro
    Miłosz

  • 2. Data: 2004-11-09 09:04:37
    Temat: Re: próba włamania
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 9 Nov 2004 09:58:12 +0100, Maveriq napisał/napisała:
    > Ostatnio było kilka prób włamania na mojego kompa. Co może być
    > wystarczającym dowodem, żeby obciążyć takiego delikwenta? Czego się mogę od
    > niego domagać w ramach "zadośćuczynienia"?

    filtru antyvirusowego :>

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-11-09 09:20:10
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Maveriq wrote:
    > Ostatnio było kilka prób włamania na mojego kompa.

    Gratuluje,

    > Co może być
    > wystarczającym dowodem, żeby obciążyć takiego delikwenta?

    A jakie masz dowody na usilowanie wlamania?

    > Czego się mogę od
    > niego domagać w ramach "zadośćuczynienia"?

    Zasadniczo niczego. Chcialbym za kazdego Trojana jakiego
    znajduje na kompach, dostac chociaz po 10 pln :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-11-09 10:54:16
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 09 Nov 2004 10:20:10 +0100,
    rezist.com <s...@p...com> screamed:

    > A jakie masz dowody na usilowanie wlamania?

    Zapewne tekst wyprodukowany przez jego firewall....

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 11:53:53 user up 10425 days, 23:48, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life is God's way of preserving meat.

  • 5. Data: 2004-11-09 11:43:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Zapewne tekst wyprodukowany przez jego firewall....

    Swego czasu świeżo upieczony użytkownik firewall'a pojawił się z takim
    wydrukiem kilku ataków w jednej z komet i żądał uparcie wszczęcia w tych
    sprawach postępowań karnych. Trafił do osoby, która z racji stanowiska miała
    wydać decyzję i ta wydała przychylną nakazując jednemu z policjantów zajęcie
    się tą sprawą. Na całe szczęście na tym etapie sprawa umarła, bowiem
    szukanie tych kilkudziesięciu pingujących jego komputer osób pewnie
    sparaliżowało by na dłuższy okres czasu pracę jednostki, a gównie to było na
    tym raporcie.

  • 6. Data: 2004-11-09 13:18:31
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

> [...]
    wiadomości
    .

    > Swego czasu świeżo upieczony użytkownik firewall'a pojawił się z takim

    obcy? ;)

  • 7. Data: 2004-11-09 15:28:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wirde" <w...@n...hotmail.com> napisał w wiadomości

    > obcy? ;)

    miało być "komend".

  • 8. Data: 2004-11-09 22:35:01
    Od: "Maveriq" <m...@w...pl>

    Kiedyś w krakowie był przypadek, że na prywatny komp faceta ktoś się włamał.
    Facet miał dowody włamania, poszedł z tym do sądu i wygrał.
    Pozdro
    M.

  • 9. Data: 2004-11-10 00:51:57
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Kiedyś w krakowie był przypadek, że na prywatny komp faceta ktoś się włamał.
    > Facet miał dowody włamania, poszedł z tym do sądu i wygrał.

    :D

    Pozatym tnij cytaty i odpowiadaj pod nimi.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2004-11-10 14:04:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maveriq wrote:
    > Kiedyś w krakowie był przypadek, że na prywatny komp faceta ktoś się włamał.
    > Facet miał dowody włamania, poszedł z tym do sądu i wygrał.

    Może potrafił cytować, w przeciwieństwie do ciebie...