  • 1. Data: 2004-11-09 09:52:05
    Temat: Kontrole ZUSu zwolnien lekarskich
    Od: DRAY<d...@o...pl>

    Jestem na zwolnieniu lekarskim. Pytanie dotyczu ewentualnej kontroli
    ZUS'u. Jak sie bronic w przypadku kontroli, jesli w momencie jej
    przeprowadzania nie będę przebywał w miejscu zameldowania.

    Posiadam 2 mieszkania (akt własności) w różnych miastach i
    wiekszosc czasu przebywam w mieskaniu w ktorym nie jestem
    zameldowany.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-11-09 13:40:36
    Temat: Re: Kontrole ZUSu zwolnien lekarskich
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 9 Nov 2004 09:52:05 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, DRAY napisał(a):

    > Jestem na zwolnieniu lekarskim. Pytanie dotyczu ewentualnej kontroli
    > ZUS'u. Jak sie bronic w przypadku kontroli, jesli w momencie jej
    > przeprowadzania nie będę przebywał w miejscu zameldowania.

    Jeżeli na zwolnieniu masz " leżeć" to musisz podać w kadrach adres gdzie
    będziesz leżał, a jak możesz chodzić to nie ma problemu.
    A co do ZUSu to raczej wysyła wezwania niż sam jeździ.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)