  • 11. Data: 2004-08-31 00:14:44
    Temat: Re: Usiadl na mnie Urzad Celny :( - co dalej?
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    poreba wrote:
    > Mieczysław <m...@U...pl> niebacznie popelnil

    > Tak, ale cło jest związane nie z podmiotem a przedmiotem.
    > Na podobnej zasadzie zaskakiwano właścicieli autek, na których
    > ciążyły nieuregulowane opłaty celne i podatkowe.
    > Takie zbójeckie prawo państwa.

    Niestety to prawda:((.

    na pocieszenie:)) mogę tylko napisać, że w ten sposób finansujesz tak zbożne
    cele, jak np zapewnienie luksusowej opieki zdrowotnej dla państwa Oleksych,
    Kwasniewskich czy Pastusiaków. Kwestia opieki weterynaryjnej suki p.
    Kwaśniewskich jest wciąż niejasna:)).
    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 12. Data: 2004-08-31 14:22:16
    Od: Rafal / aS2 / Szmigiel <a...@w...net.pl>

    poreba <d...@p...com> wrote:

    > Tak, ale cło jest związane nie z podmiotem a przedmiotem.
    > Na podobnej zasadzie zaskakiwano właścicieli autek, na których
    > ciążyły nieuregulowane opłaty celne i podatkowe.

    No wlasnie, a jak wyglada w takiej sytuacji sprawa z VAT?
    Bo VATu niemieckiego nie odliczalem, a celnicy chca mi naliczyc polski 22%.

    --
    Rafał / aS2 / Szmigiel <a...@w...net.pl>