  • 1. Data: 2004-08-27 13:48:19
    Temat: Opłata przy założeniu KW i wpisie hipoteki
    Od: r...@a...pl

    Czy ktos jest zorientowany, jak sie liczy taką opłate jak w temacie? Mam
    hipoteke kaucyjna na 192.000 i chcialabym sie zorientowac ile mniej wiecej
    musze przygotowac na to kasy i czy jest to platne od razu, czy tez dopiero po
    jakims tam czasie (bo z tego co wiem to na te wpisy sie czeka). Bede wdzieczna
    za pomoc

    ropucha

  • 2. Data: 2004-08-28 15:45:15
    Temat: Re: Opłata przy założeniu KW i wpisie hipoteki
    Od: "Sla41" <s...@e...pl>

    O ile dobrze pamietam Pani Suchocka podpisala kiedys jakies rozporzadzenie,
    ktore zwalnia z oplat, jesli hipoteka dotyczy zaspakajaniu potrzeb
    mieszkaniowych (dzialka, mieszkanie, dom, etc.)

  • 3. Data: 2004-08-28 17:32:53
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 sie o godzinie 15:48, na pl.soc.prawo,
    r...@a...pl napisał(a):

> [...]
    > musze przygotowac na to kasy i czy jest to platne od razu, czy tez dopiero po
    > jakims tam czasie (bo z tego co wiem to na te wpisy sie czeka).

    Sąd prowadzący KW wyliczy Ci kwotę którą będziesz musiała wpłacić w
    określonym terminie - 7 dni od doręczenia Ci Zarządzenia.
    Z kwoty która podajesz zapłacisz ok. 665 PLN.
    Jet to ~0,346% wartośći kaucji hipotecznej.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany