  • 1. Data: 2003-09-24 15:48:47
    Temat: Urząd Skarbowy zaległość/raty
    Od: "Słonik" <p...@o...pl>

    Witam!
    Jestem na etapie odwołania do Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie
    dotyczącego prośby o układ ratalny.
    W poprzednim piśmie prosiłem o 120 rat......jak wiadomo kwota zaległości
    jest ogromna, ale ja zarabiam 800 zł i nie mam majątku w związku z czym chce
    spłacać tyle ile mogę. Rozłożyli mi na 36 miesięcy, kwota około 1800 zl
    miesięcznie z odsetkami. Nie musze dodawać, że mnie wyśmiali z tą ilością
    rat, ale nie mam nic do stracenia.Pani w pokoju dziwiła się natomiast, że ja
    NIC nie płacę??Powiedziała, że sam z siebie najlepiej wpłacać po 100-200 zł
    miesięcznie.
    Pytanie, czy takie wpłacania samemu z siebie bez układu ratalnego może
    spowodować zawieszenie egzekucji komorniczej?Czy tez te 100-200 zl
    miesiecznie przy tak duzych zaległościach może być poprostu wyrzuconym
    pieniądzem(ktos pewnie powie, że nie bo dług sie zmniejsza, ale miesieczne
    odsetki są większe od tej wpłaty).
    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!

  • 2. Data: 2003-09-24 15:58:16
    Temat: Re: Urząd Skarbowy zaległość/raty
    Od: Arek <a...@e...net>

    Słonik rzecze:
    [..]
    > Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!

    Olej ich.
    Jak się dorobisz to spłacisz, a jak nie to cóż... tak to bywa w gospodarce.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 3. Data: 2003-09-24 17:30:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@o...pl news:bksecr$ot0$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > pieniądzem(ktos pewnie powie, że nie bo dług sie zmniejsza, ale
    > miesieczne odsetki są większe od tej wpłaty).

    Z doswiadczenia moge powiedziec iz owszem, czasem to pomaga.
    Ale niestety moze tez to niczego nie zmienic... nie da sie przewidziec,
    trudny wybor przed Toba niestety.

    Moze wplac chociaz jedna-dwie raty i odrazu sprubuj sie dogadac, wytlumacz
    sytuacje finansowa ze poprostu nie masz Z CZEGO im placic i nic na to nie
    poradzisz, a ze jestes uczciwy to wolisz oddawac dlugo, niz olac calkowice
    dlug, wybadaj czy jest jakas szansa.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2003-09-24 18:14:18
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Niejaki Wielki Buc Arek "Buzdygan" a...@e...net wiadomości
    bkseuo$2js$...@n...onet.pl walnął głęboką kichę, że:

    > Olej ich.
    > Jak się dorobisz to spłacisz, a jak nie to cóż... tak to bywa w
    > gospodarce.

    Doradzający już się dorabia, w mało elegancki sposób. Słuchaj jego rad zatem
    na własną odpowiedzialność.
    Podpowiem Ci (żeby nie było aż tak bardzo NTG), że akurat fiskus to Cię
    zabije za pieniądze. Kłamcę już zabił, więc teraz się dorabia.

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała" - okrzyk bojowy antyglobalistów,