  • 1. Data: 2003-09-24 15:48:21
    Temat: help
    Od: "DarkShiz" <d...@w...pl>

    Witam.
    Wiem że troche nie na temat ale nie znalazłem lepszej grupy.
    Czy ktos dysponuje moze wykazem medycznych przyczyn przez które poborowy
    kwalifikuje sie do przeniesienia do rezerwy?

    Z góry dziekuje
    Dark

  • 2. Data: 2003-09-24 15:50:34
    Temat: Re: help
    Od: "Bartek" <n...@W...pl>

    Na pewno nie katar.........Chłopie idz do wojska,bedziesz inaczej traktował
    życie i ludzi.Która dziewczyna Cie zechce jak sie dowie że nie byłes w wojsku?
    Mój koleś też sobie kiedyś "załatwił " kategorię ,a potem odpadł po zdanych
    egzaminach do Wyższej Szkoły Morskiej na komisji lekarskiej.Spojrzeli w
    książeczkę i papapa.

    pozdr.bartek

  • 3. Data: 2003-09-24 18:37:20
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "DarkShiz" <d...@w...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Wiem że troche nie na temat ale nie znalazłem lepszej grupy.
    > Czy ktos dysponuje moze wykazem medycznych przyczyn przez które poborowy
    > kwalifikuje sie do przeniesienia do rezerwy?

    Bez ręki albo nogi na pewno nie biorą.

    --
    Depi.

  • 4. Data: 2003-09-25 07:41:15
    Temat: Odp: help
    Od: "GHospod" <g...@p...edu.pl>

    Chlopie idz na 1,5 miesiaca a na piewszej warcie przeladuj i wyceluj w kol
    ege ktory pali papierosa i nie chce go zgasic 2 tygodnie i jestes w domu
    (sprawdzone) :-)))

    Użytkownik Bartek <n...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyj
    nych napisał:7...@n...onet.pl...