  • 11. Data: 2005-05-07 08:44:34
    Temat: Re: Urząd Skarbowy a kupno mieszkania.
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 07:18:14 +0200, wolim naskrobał(a):

    > Witam.
    > Mam taki problem
    >
    > Zamierzam kupić mieszkanie (cena 90 000).
    > Jedynym moim dochodem jest renta rodzinna, którą dostaję od 7 lat w
    > wysokości 1200 zł.
    > Obecnie jestem studentem, nie mam rodziców, więc kwestia darowizny z ich
    > strony odpada.
    >
    > Czy US może się doczepić skąd miałem pieniądze na mieszkanie, czy takie
    > dochody są wystarczajace?

    Nie bardzo ale nie szkodzi kupić to całą bandą - weż babcie, wujka, stryjka
    i kupcie we 4-rech. Ty weż własność 100% im daj służebość mieszkania na
    pokoje. Automatycznie wartość rynkowa tego mieszkania jest mniejsza o 4
    kawalerki (czyli w granicach zera).

    btw: gorzej jak nie masz rodziny ani zaufanych znajomych.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2005-05-07 08:56:56
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sebol wrote:

> [...]
    > kawalerki (czyli w granicach zera).
    >
    > btw: gorzej jak nie masz rodziny ani zaufanych znajomych.

    Nie da się tak.
    Bo 100 % oznacza, że reszta wykonała darowiznę na jego rzecz i od tego
    trzeba zapłacić podatek, a jak się urząd będzie chciał przyczepić to
    uzna, że transakcja była fikcyjna, bo reszta tak naprawdę niczego nie
    kupowała i w ten sposób 4 osoby więcej będą miały kłopoty i to znacznie
    większe.

  • 13. Data: 2005-05-07 09:45:26
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > strony odpada.
    >
    > Czy US może się doczepić skąd miałem pieniądze na mieszkanie, czy takie

    Napisz oficjalne oswiadczenie w razie kontroli ze dawales dupy za kase
    poswiadczone notarialnie i niech cie w dupe pocaluja( za darmo). A na
    pytanie dlaczego , powiedz ze tak ci sie podoba a jak daja kase to bierzesz.
    Oczywiscie oswiadczenie nie w takiej formie ze "dupy dajesz" tylko bardziej
    cywilizowanie .
    pozdro.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 14. Data: 2005-05-07 09:53:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 07 May 2005 03:56:56 -0500, witek naskrobał(a):

> [...]
    > uzna, że transakcja była fikcyjna, bo reszta tak naprawdę niczego nie
    > kupowała i w ten sposób 4 osoby więcej będą miały kłopoty i to znacznie

    nie rozumiesz - najpierw dokonujesz wpisów do KW o ograniczeniu praw
    rzeczowych a potem kupujesz za wartość rynkową czyli ułamek kwoty.

  • 15. Data: 2005-05-07 09:54:52
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 7 May 2005 11:45:26 +0200, Jacek23 naskrobał(a):

> [...]
    > Oczywiscie oswiadczenie nie w takiej formie ze "dupy dajesz" tylko bardziej

    trollu czy nie sądzisz że od dawania dupy płaci się podatek dochodowy?

  • 16. Data: 2005-05-07 09:56:24
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Tak jasne i jeszcze klientom musze rachunek wystawiac tak?
    A jaki to niby podatek?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 17. Data: 2005-05-07 09:58:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Sebol napisał(a):
    > trollu czy nie sądzisz że od dawania dupy płaci się podatek dochodowy?

    dawanie dupy za $ to nierząd, a czerpanie korzyści z nierządu jest
    nielegalne = państwo nie może pobierać podatku od tego, bo popełniałoby
    przestępstwo :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2005-05-07 10:03:37
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Dostaniesz propozycje nie do odrzucenia, abys sam przyniósł.

    Na razie prosze o podstawe prawna takiego żądania.

    > Chyba, że chcesz na poważnie zadrzeć z US,ale jak ci oficjalnie rozpoczną
    > kontrolę to wtedy masz przechlapane.

    A niby dlaczego?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2005-05-07 10:06:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Sebol" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 7 May 2005 11:45:26 +0200, Jacek23 naskrobał(a):

    > trollu czy nie sądzisz że od dawania dupy płaci się podatek dochodowy?

    Czemu nazywasz trollem tego który daje sensowne rozwiazanie problemu? On ma
    racje.
    Zlozenie do US oswiadczenia, ze srodki finansowe pochodza z wlasnego
    nierzadu w zasadzie zamyka droge dalszego postepowania.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2005-05-07 10:10:22
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > dawanie dupy za $ to nierząd, a czerpanie korzyści z nierządu jest
    > nielegalne = państwo nie może pobierać podatku od tego, bo popełniałoby
    > przestępstwo :)

    No tak czerpanie korzysci z nierzadu to przestepstwo ale z cudzego nierzadu,
    czyli jak bym zatr. dziwki, a jak sam to robie to nie wydaje mi sie zeby to
    bylo przestepstwo bo ja moge robic co chce ze soba:)
    A z czegos przeciez musze zyc prawda?
    Czyli co jak niema pracy dla mnie to co mam umrzec?
    Wole dawac dupy za kase.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344