  • 11. Data: 2006-06-29 14:09:58
    Temat: Re: Urlop okolicznosciowy a szef
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e80mih$1gh$2@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Znów zmyślasz. Nie dalej jak dwa posty wcześniej kazałeś klientowi wsiąść
    > urlop na żądanie.
    Johnson, po co konfabulujesz, kręci cię taka nonsensowna gadaniana?
    Dobrze wiesz o co chodzi, to po co udajesz jełopa - dla zabawy?
    Mnie się nie chce.

    Jotte

  • 12. Data: 2006-06-29 15:51:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Johnson, po co konfabulujesz, kręci cię taka nonsensowna gadaniana?
    > Dobrze wiesz o co chodzi, to po co udajesz jełopa - dla zabawy?

    No właśnie nie wiem o co chodzi.
    Napisałem tylko że dajesz kiepskie rady i tyle. A ty nie chcesz tego
    przyjąć do wiadomości.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 13. Data: 2006-06-29 16:00:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e80t25$ho2$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > No właśnie nie wiem o co chodzi.
    Trudno, nie moja wina.

    > Napisałem tylko że dajesz kiepskie rady i tyle.
    To na szczęście tylko twoja opinia.
    Czemu nie martwią cię twoje własne farmazony?

    > A ty nie chcesz tego przyjąć do wiadomości.
    Jak nie jak tak? Przecież czytam co piszesz, a czasem nawet odpowiadam. Co
    jeszcze mógłbym dla ciebie zrobić?

    Jotte

  • 14. Data: 2006-06-29 16:59:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Co jeszcze mógłbym dla ciebie zrobić?

    Zrozumieć. A nadto podejść do siebie z większa dozą samokrytycyzmu.

  • 15. Data: 2006-06-29 17:20:40
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Thu, 29 Jun 2006 18:00:53 +0200, Jotte w wiadomości
    <news:e80tfh$uj7$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > To na szczęście tylko twoja opinia.

    Nie tylko jego.

    --
    Sz.

  • 16. Data: 2006-06-29 17:26:23
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > mowi mi ze moze za 3 miesiace... Czy tak moze? Wypisalem wniosek
    > o urlop okolicznosciowy z powodu urodzenia dziecka, ale szef go nie
    > podpisal... Chcialbym teraz byc przy zonie, a nie za 3 miesiace :(

    Niech lekarz rodzinny wypisze ci L4. Zresztą mozesz to powiedziec
    szefowi: szefunciu ... 2 dni za twoją zgodą, albo biore 2 tygodnie L4
    bez twojej zgody.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 17. Data: 2006-06-29 17:38:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e810u1$38g$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Zrozumieć. A nadto podejść do siebie z większa dozą samokrytycyzmu.
    OK, ale oczekuję tego samego od ciebie.

    Jotte

  • 18. Data: 2006-06-29 17:53:10
    Od: Gribik <g...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Niech lekarz rodzinny wypisze ci L4. Zresztą mozesz to powiedziec
    > szefowi: szefunciu ... 2 dni za twoją zgodą, albo biore 2 tygodnie L4
    > bez twojej zgody.

    Dziekuje za odpowiedzi, ale moj szef jest naprawde trudny.
    Jak wroce to dostane wypowiedzenie umowy (choc mam na nieokreslony)...
    A dzisiaj kazdy sie liczy z robota... Jutro pojde do niego z jakims
    koniakiem i pogadam :( nie mam wyjscia...

  • 19. Data: 2006-06-29 18:06:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e81425$e2a$1@news.onet.pl Gribik <g...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > A dzisiaj kazdy sie liczy z robota... Jutro pojde do niego z jakims
    > koniakiem i pogadam :( nie mam wyjscia...
    O k***a, ale obrzydliwość, to się komuś "tatuś" trafił...
    Nie umiem łagodniej tego okreslić...
    Nie rób tak, człowieku, proszę cię, jesteś ojcem dziecku...

    --
    Jotte