    From: "bipek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uprawomocnienie się wyroku
    Date: 25 Jul 2005 04:27:57 -0700

    Witam
    Mam pytanie, jakie formalności związane są z uprawomocnieniem
    się wyroku. Wiem że po 21 dniach od wyroku sądu,
    jeśli nikt nie złożył apelacji, wyrok się uprawomacnia.
    Ale czy trzeba gdzieś iść do sądu żeby dostać jakiś odpowiedni
    dokument,
    uiścić jakieś opłaty??
    Ogólnie chodzi mi o to, jaki dokument świadczy o tym ze wyrok jest
    prawomocny?