  • 1. Data: 2005-07-25 09:40:32
    Temat: podział majątku przy rozwodzie
    Od: "agac1" <a...@o...pl>

    Mam następujące pytanie: kilka lat przed ślubem dostałam w spadku
    mieszkanie. Już po zawarciu małżeństwa kupiliśmy działkę
    budowlaną i postawiliśmy dom, na wykończenie zaciągnęliśmy kredyt
    hipoteczny i sprzedałam mieszkanie..(część kwoty poszła na
    wykończenie część na spłątę kredytu), jak w takiej sytuacji
    liczy sie majątek. Jako współność majątkowa czy część
    "pokryta" z mojej nieruchomości wpływa na inny podział majątku?