  • 1. Data: 2005-07-25 10:16:03
    Temat: majątek wspólny czy nie
    Od: "agac1" <a...@o...pl>

    kilka lat przed ślubem dostałam w spadku mieszkanie. Już po zawarciu
    małżeństwa kupiliśmy działkę budowlaną i postawiliśmy dom, na
    wykończenie zaciągnęliśmy kredyt hipoteczny i sprzedałam
    mieszkanie..(część kwoty poszła na wykończenie część na
    spłątę kredytu), jak w takiej sytuacji liczy sie majątek. Jako
    współność majątkowa czy część "pokryta" z mojej nieruchomości
    wpływa na inny podział majątku?

  • 2. Data: 2005-07-25 23:29:50
    Temat: Re: majątek wspólny czy nie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    agac1 wrote:
> [...]
    > spłątę kredytu), jak w takiej sytuacji liczy sie majątek. Jako
    > współność majątkowa czy część "pokryta" z mojej nieruchomości

    jako współwłasność.
    Natomiast jeżeli włożyłaś więcej niż druga połowa to przy ewentualnym
    podziale, możesz dochodzić innego podziału niż pół na pół.

  • 3. Data: 2005-07-26 20:08:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > jako współwłasność.