  • 1. Data: 2002-08-12 16:11:57
    Temat: Sprawa prezesa "Odry" Szczecinskiej (z psp)
    Od: "Jdr" <j...@w...net>

    Podaje na te liste posting oryginalny autora z pl.soc.polityka,
    ktorego wlasciwsze miejsce jest chyba na tej grupie.
    Prawnicy internetowi tez maja swoj zawodowy punkt widzenia
    na te sprawe.

    Jaki?

    "boukun" <j...@f...pl> wrote in message

    Dla prezesa "Odry" Szczecinskiej powinna zostac przywrocona kara smierci.
    Jak mozna ludziom za wykonywana prace nie placic przez piec miesiecy, a
    sobie placic i to bajonskie sumy. Po wojnie takich dyrektorow malwersantow
    wieszano.
    Polska stala sie narodem niewolniczym.

    PS. Kiszczak i Jaruzelski nie zostali do dzis pociagnieci do
    odpowiedzialnosci, a Michnik z Kuroniem im za to peany pisza. Rzez
    robotnikow polskich marzy sie skurwionym dziennikarzom i bandzie
    bolszewicko-neolibertynskiej.

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 2. Data: 2002-08-12 16:20:51
    Temat: Re: Sprawa prezesa "Odry" Szczecinskiej (z psp)
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Jdr wystukał (a) w wiadomości
    t:

    > "boukun" <j...@f...pl> wrote in message

    Akurat tym gościem bym się nie przejmował.

    To jakiś sfrustrowany małolat, który dookoła
    widzi samych Żydów i wszystkich najchętniej by
    rozstrzelał. Chory człowiek...

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-08-12 16:42:38
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    begin Doktor <d...@p...onet.pl> quotation:
    > Akurat tym gościem bym się nie przejmował.
    >
    > To jakiś sfrustrowany małolat, który dookoła
    > widzi samych Żydów i wszystkich najchętniej by
    > rozstrzelał. Chory człowiek...

    Przykro mi to powiedzieć, ale jego beznadziejność jest na swój
    wysublimowany sposób zabawna: jak się czyta, to płakać, czy śmiać się
    z ludzkiej głupoty i własnej bezsilności...

    BTW: Jakim cudem on nadal pisuje z tej kawiarenki, osobiście rozmawiałem
    z ich przedstawicielem?

    --
    <rotagaehp> ja nie wiem, jest coś takiego jak kontrola urodzin, środki
    1027461600 antykoncepcyjne, czy posiadając taką wiedzę człowiek nie

  • 4. Data: 2002-08-12 16:46:30
    Temat: Re: Sprawa prezesa
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jdr <j...@w...net> napisał(a):

> [...]
    > na te sprawe.
    >
    > Żartujesz, prawda? Na szczęście nie jestem prawnikiem więc nie musze się
    obrażać. A ten post to chyba na pl.sci.psychiatria albo pl. misc.
    nienawidzewszystkich.
    pozdr. Ewa

  • 5. Data: 2002-08-12 16:58:10
    Od: "Jdr" <j...@w...net>

    Mnie i innych nie interesuje nie tyle autor notatki,
    co sprawa, ktora poruszyl. Mianowicie:
    Sprawa prezesa "Odry" Szczecinskiej.

    Jdr

  • 6. Data: 2002-08-12 17:02:25
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Jdr wystukał (a) w wiadomości
    et:

    > Mnie i innych nie interesuje nie tyle autor notatki,
    > co sprawa, ktora poruszyl. Mianowicie:
    > Sprawa prezesa "Odry" Szczecinskiej.

    No, nie wywnioskowałem tego po Twoim poście.
    Wybacz mnie ciemniakowi.

    Wydawało mi się, że gdyby Ci faktycznie na tym zależało
    to byś napisał posta mniej więcej z treścią: "Co myślicie
    o sprawie prezesa 'Odry' szczecińskiej".

    Nie sądziłem, że zwroty typu:

    "kara smierci", "takich dyrektorow malwersantow wieszano",
    "Polska stala sie narodem niewolniczym", "Kiszczak i Jaruzelski
    nie zostali do dzis pociagnieci do odpowiedzialnosci",
    "Rzez robotnikow polskich", "skurwionym dziennikarzom", i "bandzie
    bolszewicko-neolibertynskiej"

    mają zachęcić wszystkich do miłej i merytorycznej dyskusji
    na ten temat.

    No ale cóż. Całe życie się człowiek uczy.
    Całe szczęście, że wypowiedziałeś się również za innych.

  • 7. Data: 2002-08-12 17:07:49
    Od: "Jdr" <j...@w...net>

    Pani Ewo, pisalem;

    Don't shoot the messenger...;-)
    Te notatke pisal ja ktos zupenie inny...;-)

    Wiem, ze dla dobrego prawnika nie ma sprawy obrazliwej....;-)
    Nie mowiac juz o tym, ze sady sa pelne psychiatrycznych
    aspektow na calym swiecie - nie tylko w kraju.

    No ale jak z tym prezesem?
    Mieli ludzie "prawo" go linczowac czy nie?

    Jdr

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 8. Data: 2002-08-12 17:12:46
    Od: "Jdr" <j...@w...net>

    > No ale cóż. Całe życie się człowiek uczy.
    > Całe szczęście, że wypowiedziałeś się również za innych.

> [...]

    Gdzie i co wypowiedzialem za innych?

    Przypomne co pisalem we wstepie:

  • 9. Data: 2002-08-12 17:13:11
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Jdr wystukał (a) w wiadomości
    et:

    > No ale jak z tym prezesem?
    > Mieli ludzie "prawo" go linczowac czy nie?

    Teraz naprawdę nie wiem czy celowo prowokujesz czy
    nie potrafisz złożyć sensownego pytania.

    Jakie prawo pozwala na samosąd?

    A jeżeli pytasz innych o prywatne odczucia w tej
    sprawie to dlaczego w taki sposób?

  • 10. Data: 2002-08-12 17:15:19
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    Jdr wystukał (a) w wiadomości
    et:

    > Gdzie i co wypowiedzialem za innych?

    Proszę bardzo:
    "Mnie i innych nie interesuje nie tyle autor notatki,
    co sprawa, ktora poruszyl. "

    Aha. I jeszcze 2 sprawy.
    Tnij cytaty i odpowiadaj _pod_ postem.