    From: fox <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa o dzielo jeszcze raz ;)
    Date: Mon, 12 Aug 2002 21:05:29 +0200

    posle to w nowym topicu, bo poprzedni zdaje sie podupadl :))

    pracuje na umowe o dzielo. tylko i wylacznie. zostalem zredukowany
    kilka miesiecy temu i teraz pracuje na uod - i stad moje pytania...

    (...) co radzicie -
    co powinienem zrobic, zeby zapewnic sobie ubezp. zdrowotne
    i emerytalne/rentowe i co tam jeszcze trzeba/mozna - zakladajac,
    ze nie pracuje na etacie, tylko caly czas o dzielo.

    moze niekoniecznie zus (byloby nawet lepiej, gdybym nie musial miec z
    nim do czynienia ;)), czy kasy chorych, moze sa jakies inne drogi?
    mam sobie np. do banku wplacac, czy na fundusz jakis, podpisac
    odrebna umowe z k.ch. czy jak ?
    dopiero rozpoczalem w ten sposob zarabiac pieniadze i mam
    zerowe doswiadczenie w tej materii :))

    dzieki i pozdrawiam

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==