    From: "Maverick" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa na czas okreslony - wygasniecie
    Date: Sat, 23 Jul 2005 08:31:56 +0000 (UTC)

    Witam

    Szukalem po archwiwum ale nie moge znalezc.
    Mam pytanie co nastapi w takiej sytuacji:
    jestem zatrudniony na umowe o prace (pierwsza po wejsciu do EU, dluzsza niz
    pol roku), ktora konczy mi sie za miesiac.
    W zwiazku z tym ze chce zmienic prace, czy musze informowac o tym pracodawce
    czy po prostu od nastepnego dnia po zakonczeniu umowy moge nie przyjsc do
    pracy bez zadnych konsekwencji (kiedys chyba umowa na czas okresolny sie
    przedluzala ale moze sie myle).
    Co w tym momencie dzieje sie z niewykorzystanym urlopem ? Czy moge go
    "przeniesc" do nastepnego pracodawcy, czy musze go wykorzystac ?
    Czy musze napisac wypowiedzenie umowy czy ona po prostu wyganie ?

    Strasznie duzo tych pytan :(
    Z gory dziekuje za odpowiedz