  • Data: 2014-09-16 20:38:17
    Temat: Umowa kupna samochodu
    Od: "set" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam takie oto pytanie. Kupiłem samochód ponad 200 km od miejsca
    zamieszkania, wziąłem ze sobą standardową umowę kupna z jakiegoś portalu
    motoryzacyjnego.Na miejscu okazało się, że współwłaścicielem samochodu jest
    żona, ale na wziętym przezemnie wzorze umowy nie było miejsca na
    współwłaściciela więc wpisała się na drugiej (czystej) stronie umowy w
    sposób następujący :
    "Współwłasciciel sprzedający:
    imię nazisko, adres , pesel , dowód osobisty, czytelny podpis "
    w skarbowym do opłaceniu podatku przeszło bez problemu, kasa, pieczątka do
    domu, ale w urzędzie komunikacji niestety, baba uczepiła się, że na drugiej
    stronie nie może być bo ona nie wie co współwłaścicielka podpisała.
    Wysłała mnie te 200 km w jedną stronę na przepisanie umowy do poprzednich
    właścicieli, czy miała prawo odmówić w tym przypadku rejestracji? Czy jak to
    powiedział mój znajomy , który ma często kontakt z umowami z innych
    wydziałów komunikacji , że to tylko jej widzi mi się. Czy są jakieś przepisy
    , paragrafy pozwalające jej na odmowę rejestracji lub wskazujące ,że w tym
    przypadku nie miała prawa odmówić rejestracji? Mile widziana wszelka pomoc.