  • 11. Data: 2018-04-23 23:06:15
    Temat: Re: Ukryli to w głowie fidury Jezusa ze Świebodzina
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > W dniu 22-04-18 o 22:08, Animka pisze:
    >> https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lubuskie-anten
    y-na-glowie-jezusa-w-swiebodzinie-po-co-tam-sa/5vcyr
    0t

    > Nie chce mi się szukać ile, ale na pewno nie 3 metry. Może 30 metrów :-)

    Mam z tym problem, bo przeczytam cos a potem zapominam najważniejszy fakt.
    Oczywiście figura ma 52 m.
    "Jezus ze Świebodzina nieraz budził kontrowersje. Kilka lat temu
    zainteresowała się nim prokuratura. Śledczy badali, czy pod pomnikiem
    nie doszło do - jak to ujęto - "bezczeszczenia zwłok w szlachetnym
    celu". Chodziło o pochówek serca księdza Sylwestra Zawadzkiego pod ponad
    52-metrowym pomnikiem. Prałat kochał pomnik, bo monument był jego
    "dzieckiem". Po śmierci duchownego pogrzebano jego serce w sposób, który
    budził wątpliwości. Świebodziński Jezus "zawalczył" też o godne miejsce
    w pop-kulturze za sprawą pokazania go w teledysku Cassiusa z gościnnym
    udziałem Pharella Williamsa. To również wywołało lawinę komentarzy.
    Potem była sprawa kontrowersyjnego parkingu. Padały pytania o to, czy
    warto wydawać na ten parking publiczne pieniądze."

    Optuję, żeby pociąć na części tę figurę, bo to jest po protu potwarz dla
    uczciwych ludzi. Żaden księzulek nie ma prawa roobić na Polakom, ludziom
    wody z mózgu. Koniec ze cwaniactwem księży!
    To by się w ogóle do jakiegoś kabaretu nadawało.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-04-23 23:13:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 12:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...
    y-na-glowie-jezusa-w-swiebodzinie-po-co-tam-sa/5vcyr
    0t

    > W tym artykule podaja 52m. Ale moze to z górką :-)

    Tak, 52 metry. pomylilam się. Jakaś niepamięć mnie dopadla,

    > Tak czy inaczej - wielki on jest.
    >
    > A z czego ta korona ? Bo jesli z blachy, to kiepsko wplywa na transmisje
    > fal radiowych, trzeba podnosic anteny.

    Jakby tak jakaś poteżna wichura zwalila tego kolosa na ludzi i samochody
    to straszna mogłaby być tragedia.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-04-23 23:16:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 13:01, A. Filip pisze:
    pl...
    y-na-glowie-jezusa-w-swiebodzinie-po-co-tam-sa/5vcyr
    0t

    > Patrz [1] - 52.5m z usypanym pod nim kopcem.

    > Tam _chyba_ chodzi o anteny jak do zwykłego "domowego" WiFI.
    > To są anteny wielkości parudziesięciu centymetrów.
    > Anteny kierunkowe typu "strzelby Yagi" (Yagi w rurze) wycelowane przez
    > zęby korony w dalej położone punkty powinny być niewidoczne spod samego
    > obelisku.

    Pewnie samoloty dopiero sfotografowały tę elektroniczna głowę, która
    dostarcza internet księżulkom.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-04-23 23:19:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 13:58, Olin pisze:

    > W sumie, nie wiem, o co całe zamieszanie. Ze zdjęcia wynika, że anteny są
    > dobrze wkomponowane w Zbawiciela i z dołu ich nie widać, więc nie kolidują
    > z uniesieniami religijnymi. Wprawdzie królestwo Jezusa z Nazaretu nie jest
    > z tego świata, ale - w oczekiwaniu na szczęście wieczne - przy okazji można
    > gospodarnie zarobić i na tym.

    Trafnie i fajnie to napisałeś.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-04-23 23:23:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 15:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniadze :-)
    >
    > A internet to wynalazek szatana :-)

    Tak, a każdy kościół ma swoją stronę internetową.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-04-23 23:24:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-23 o 18:17, Andrzej Kłos pisze:
> [...]
    liwocz

    > W sumie... jakby tak każdy maszt BTS-u zwieńczyć od góry krzyżem, to
    > chyba nie trzeba by płacić podatku...

    LOL

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-04-25 20:23:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    wp.eu
    *A. Filip* napisał(-a):

    > A maszt w kształcie krzyża nie będzie trudniejszy do prawnego
    > ruszenia? :-)

    Tego nie wiem, ale na pewno daje większe możliwości instalacji anten :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675