  • 41. Data: 2013-04-13 17:13:50
    Temat: Re: Ukradziony opis aukcji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 13.04.2013 16:54, Liwiusz pisze:

    > user poszukiwacz 2013-04-11 12:47
    > "Jeśli sam tekst opisu przywłaszczył a nie masz wyłączności na
    > sprzedawany towar to ciężko udowodnić że nie wolno użyć takiego samego
    > opisu na towar powszechnie dostępny. "

    "Ciężko" <> "nie da się". Przynajmniej takie mam wrażenie ;)

  • 42. Data: 2013-04-14 23:57:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Primo: nie karm trolla luftbranzlunga.

    Będę karmił kogo mi się podoba :)

    > Secundo: moje lakoniczne pytanie możesz rozwinąć do: "skąd to
    > przekonanie i jak je udowodnisz przed sądem"? ;)

    Ale na to już odpowiadałem.
    Nawet jeżeli byłaby taka konieczność, to załóżmy, ze tego nie dotyczy ten
    wątek.
    Będzie trzeba, to udowodnię.

    > Tertio: nawet jeśli faktycznie skopiował, to opis towaru, o ile nie jest
    > jakoś szczególnie pomysłowy i rozbudowany, ciężko będzie uznać za
    > posiadający dość indywidualnych cech czyniących go dziełem chronionym
    > przez prawo autorskie (patrz mój przykład ze skuterem)

    Ale przykład z opisem skureta był bardzo lakoniczny.

    Mój opis jest na tyle dokładny, że absolutnie nie ma żadnej szansy, aby
    zbieżność była przypadkowa.

    A czy posiada indywidualne cechy czyniące go dziełem chronionym przez
    prawo? A jak to określić? Jakie wyznaczniki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 43. Data: 2013-04-14 23:57:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    Jak już zwracano ci tu uwagę zakwalifikowanie czegoś pod ochronę PA
    wymaga indywidualnej oceny i bez konkretnego przykładu nic się nie da

    Andrzeju, czy uznasz, że moja wypowiedz powyżej została skopiowana z
    Twojej, czy też że użyłem uniwersalnych, stosowanych zwrotów i stąd
    podobieństwo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 44. Data: 2013-04-15 16:59:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.04.2013 00:44, Budzik pisze:
    > Konkurencja ukradła opis mojej aukcji.

    Włamali się na twoje konto?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2013-04-15 19:17:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Włamali się na twoje konto?

    Zeby skopiować opis - nie trzeba mieć dostepu do konta...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 46. Data: 2013-04-15 19:42:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.04.2013 19:17, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zeby skopiować opis - nie trzeba mieć dostepu do konta...

    No ale mówisz, że ukradli. Czyli pozbawili cię tego opisu. Ty go nie
    masz, a oni mają.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 47. Data: 2013-04-15 20:05:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.04.2013 23:57, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Andrzeju, czy uznasz, że moja wypowiedz powyżej została skopiowana z
    > Twojej, czy też że użyłem uniwersalnych, stosowanych zwrotów i stąd

    Uznam, że głupio trollujesz jak ostatni dureń.

  • 48. Data: 2013-04-15 20:06:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.04.2013 23:57, Budzik pisze:

    > Ale przykład z opisem skureta był bardzo lakoniczny.

    Tak.

    > Mój opis jest na tyle dokładny, że absolutnie nie ma żadnej szansy, aby
    > zbieżność była przypadkowa.

    To ty tak twierdzisz.

    > A czy posiada indywidualne cechy czyniące go dziełem chronionym przez
    > prawo? A jak to określić? Jakie wyznaczniki?

    W pewnym zakresie jest to dość uznaniowe. Zatem bez konkretu możesz
    sobie dalej gadać do ściany.

  • 49. Data: 2013-04-15 21:23:41
    Temat: Re: OT liczba - ilość
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-13 12:57:42 +0200, Krzysztof Jodłowski
    <b...@p...onet.pl> said:

    > __________________
    > Liczba oznacza "stan liczebny"

    Liczby używamy do rzeczy policzalnych.

    > Ilość jest miarą tego, co może być mierzone lub ważone

    Np. trochę wody lub szczyptę soli.

    Natomiast opisy aukcji są policzalne, więc nie ilość...
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 51. Data: 2013-04-16 10:10:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Uznam, że głupio trollujesz jak ostatni dureń.

    Ten poziom Twojego argumentowania jak zwykle mnie zasmucił ale nie zdziwił.

    --
    Pozdrawia... Budzik