  • 1. Data: 2005-02-22 18:35:31
    Temat: Ujednolicone przepisy - pomocy!
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Witam wszystkich.
    Czy ktoś posiada może dostęp do zbioru ujednoliconych przepisów -
    chodzi o Ustawę Prawo Energetyczne z 10.04.1997 z późn. zm. oraz
    Rozporządzenie Ministra Gospodarki z Dz. U. nr 59 poz. 377 z
    16.03.1998 z późn. zm.? Jeśli mogłabym prosić o linki do tych dwóch
    aktów, będę bardzo zobowiązana ;) W abc znalazłam jedynie wersje
    pierwotne, mój osobisty dostarczyciel aktualizacji się urlopuje, a
    mnie zależy na czasie - chcę zapobiec ewentualnej tragedii w miejscu
    pracy wynikającej z dopuszczenia nieuprawnionego pracownika (czyli
    mnie) do sprzętu wysokociśnieniowego.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Nie dla dzieci:
    http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

  • 2. Data: 2005-02-22 19:06:42
    Temat: Re: Ujednolicone przepisy - pomocy!
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aicha napisał(a):
> [...]
    > Rozporządzenie Ministra Gospodarki z Dz. U. nr 59 poz. 377 z
    > 16.03.1998 z późn. zm.? Jeśli mogłabym prosić o linki do tych dwóch

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    KG

  • 3. Data: 2005-02-22 19:31:57
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "kam" napisał:

    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Dzięki wielkie! To jeszcze nie do końca to, o co mi chodzi, ale
    przynajmniej nie trzeba latać za wszystkimi zmianami z wywieszonym
    jęzorem ;)

    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2005-02-22 20:58:38
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Aicha" <m...@p...strone> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich.
    > Czy kto? posiada może dostęp do zbioru ujednoliconych przepisów -
    > chodzi o Ustawę Prawo Energetyczne z 10.04.1997 z póĽn. zm. oraz
    > Rozporz?dzenie Ministra Gospodarki z Dz. U. nr 59 poz. 377 z
    > 16.03.1998 z póĽn. zm.? Je?li mogłabym prosić o linki do tych dwóch
    > aktów, będę bardzo zobowi?zana ;) W abc znalazłam jedynie wersje
    > pierwotne, mój osobisty dostarczyciel aktualizacji się urlopuje, a
    > mnie zależy na czasie - chcę zapobiec ewentualnej tragedii w miejscu
    > pracy wynikaj?cej z dopuszczenia nieuprawnionego pracownika (czyli
> [...]

    Podaj prywatny adres to podrzucę teksty jednolite

  • 5. Data: 2005-02-22 22:52:09
    Od: "Aicha" <m...@p...strone>

    Użytkownik "Mecenas" napisał:

    > Podaj prywatny adres to podrzucę teksty jednolite

    Poszedł na priv. Dziękuję :)

    Pozdrawiam - Aicha