  • 1. Data: 2005-02-22 17:51:11
    Temat: Marzenia obszarników czyli prawa wlasności dzialki....pytanie
    Od: "a" <a...@p...wprost.pl>

    Jest taki oto: http://www.imageshosted.com/images/1673991.jpg dokument, o ile
    mozna nazwać go dokumentem gdyz nawet trudno jest zidentyfikowac datę jego
    stworzenia. Niemniej są pieczęcie, podpisy, więc z dużą dozą prawdopodobiństwa
    tak to określmy.

    Rzecz dotyczy przydzialu ("nadziału") dzialki ("ziemi") na mocy dekretów i
    innych dziś podwazanych, ale nie w tym (chyba) problem.

    Problem natomiast w tym ze ktos z mojej rodziny kiedys to otrzymal (jakby nie
    spojrzec wedle ówczesnego prawa a w tresci "otrzymal na wieczystą wlasność"
    nadział ziemi), jego spadkobierca w latach 70. ubieglego wieku udal się z tym
    kwitkiem do sądu aby dowiedzieć się od niższej rangi urzędnika iż owa dzialka
    nalezy juz do kogos innego i mozna zapomniec o byciu obszarnikiem. Bez pism,
    na słowo. Dlatego papierek zlozyl i zapomniał.

    Minely lata, nastało nowe i prawo tez podobno sprzyjające a inny czlonek tej
    rodziny odkurzając dokumentację rodzinną natknął sie na ów posklejana kartkę
    pytanie zadając takie: czy nalezalo wykonać niezwloczenie lub w terminie
    jakąs czynność po otrzymaniu tego dokumentu aby stać się wlascicielem tej
    dzialki?
    Czy to zdanie na dole tego dokumentu jest kluczem do rozwiązania zagadki
    dlaczego inna osoba juz jest uzytkownikiem/wlascicielem?
    Czy moze wręcz przeciwnie - droga do bycia szczęsliwą osobą w wyniku
    przydzialu kilku metrów ziemi jest otwarta?

    Dzieki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-02-22 17:54:48
    Temat: ponownie obraz
    Od: "a" <a...@p...wprost.pl>

    chyba wystąpil problem ze skanem a wiec alternatywnie:

    http://www.zippyimages.com/files/18778/1.jpg

  • 3. Data: 2005-02-22 19:42:25
    Temat: i jeszcze raz skan
    Od: "a" <a...@p...wprost.pl>

    nadal wystepują problemy ze skanem a wiec kolejna próba:

    http://www.imagehosting.us/imagehosting/showimg.jpg/
    ?id=262677

    http://www.imagehosting.us/?id=262677&type=viewpic

    http://img1.imagevenue.com/img.php?loc=loc191&image=
    0d2_1.jpg

    http://img107.exs.cx/img107/9459/18qb.jpg

    http://img107.exs.cx/my.php?loc=img107&image=18qb.jp

    do wyboru:-)

  • 4. Data: 2005-02-22 22:05:23
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 22/02/2005 18:51, a wrote :
> [...]
    > Czy moze wręcz przeciwnie - droga do bycia szczęsliwą osobą w wyniku
    > przydzialu kilku metrów ziemi jest otwarta?

    Pytanie przekracza zakres mojej wiedzy, ale zwracam uwagę, że termin
    zasiedzenia w złej wierze wynosi 30 lat. Więc raczej, już ktoś tę
    działkę zasiedział i przejął na własność.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the