    From: "KOLA" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uczelnia nie chce oddać świadectwa!
    Date: Sun, 13 Jan 2002 01:20:43 +0100

    Rozpocząłem w 1998 r. zaoczne studia w Szczecinie, ale po kilku zjazdach
    jeszcze w trakcie I semestru wyjechałem zagranicę.. Wszelkie zobowiązania
    wobec uczelni miałem uregulowane. Nie korzystałem z akademików, bibliotek,
    stołówek itp.
    Teraz jestem w Polsce i chcę zabrać świadectwo dojrzałości. Upoważniłem
    znająmą ze Szczecina żeby odebrała moje dokumenty. W dziekanacie
    potraktowano ją jak (za przeproszeniem) "gówniarza". Poza tym kazano jej
    dostarczyć mój dowód, książeczkę wojskową (???, nigdy nie byłem w wojsku
    kat. "E", mam 38 lat), oraz podpisane obiegówki z kilku obiektów uczelni na
    terenie miasta.
    Czy istnieje przepis, który pozwala uczelni nie wydać mi mojego świadectwa?
    Jak to załatwić?