  • Data: 2002-01-14 22:19:56
    Temat: Re: Uczelnia nie chce oddać świadectwa!
    Od: "Ryszard Lachman" <r...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Thommo" <t...@s...home.pl> napisał w wiadomości
    news:a1sprh$fog$1@pingwin.acn.pl...
    > witam, też byłam studentką w Szczecinie i wiem, że oni bardzo pilnują
    > wszelkich formalności. Ja też nigdy nie korzystałam z żadnych wypożyczalni
    > sprzętu, tudzież innych placówek a musiałam biegac i zbierać stempelki
    > zamiast się uczyć do obrony. W Szczecinie niestety tak jest, że bez
    > stempelków niczego nie wydadzą. Trzeba się z tym pogodzić.
    > Jesli mogę coś podpowiedzieć, to może warto poświęcić jeden dzień, na
    > przyjazd do Szczecina i załatwić wszystko od ręki. Trzeba się tylko
    wypytać
> [...]

    moze na pocieszenie dodam ze w Krakowie na Politechnice jest to samo a moze
    i gorzej bo trzeba jeszcze podbic obiegowke na AGH i w Bibliotece
    Jagiellonskiej co juz jest dla mnie zupelna brednia bo nigdy nie bylem
    zapisany do tych bibliotek co zreszta mozna latwo sprawdzic w indeksie....

    -

    Pozdrawiam

    === Ryszard Lachman SP9VNQ