  • 51. Data: 2020-06-04 20:20:20
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5ed93729$0$17357$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 04.06.2020 o 18:58, J.F. pisze:

    >Dokładnie - jak jedziesz kapcie zmienić na letnie a gumiarz zdejmie
    >zimówki i powie że pierdoli taką robotę i na cegłach zostawi, to
    >wymiana się odbyła czy nie?

    Taa ... auto stoi na ceglach, opony zdjete z felg,
    a ty slyszysz "wymiana sie nie odbyla, nic pan nie placi, nic sie panu
    nie nalezy" :-)

    >On twierdził, że wybory organizuje i spokojna głowa, że się odbędą.
    >To chyba do niego pretensje. Co prawda sasin teraz mówi, że pinokio,
    >a pinokio, że owszem trochę, ale nie do końca, bo on to te wybory,
    >gdzie karty miała drukować PWPP, a sasin dał komu innemu, więc to nie
    >te wybory, co sasin mówi, że to on. Jakoś tak...

    >Nie wiem co gorsze - że sasin oszukał sejm i prezydenta że w dwa dni
    >wybory zorganiuje, czy że oni mu uwierzyli;)

    a w ogole cos takiego mowil, a oni w ogole pytali ?

    >Problem to jest głównie w tym co zrobił bez ustawy;)

    No ale ustawa jest, tzn byla, bo juz ja uchylili - bedziesz sie klocil
    o tych pare dni wyprzedzenia ? :-)

    >Ale za co PKW - mieli wyborów nie przeprowadzić, to nie
    >przeprowadzili.

    Zaraz zaraz - mieli nie robic ?

    Mieli robic zwykle wybory 10 maja, ale to bylo dawno.
    8 maja weszla w zycie ustawa, ze wybory maja byc korespondencyjne.
    Ale robic chyba nadal miala PKW.

    Tylko terminu nie podala, cedujac to na Witek.
    Pani marszalek terminu nie podala, a ustawe uchylono.

    >No głupio. W zasadzie bezprawnie.

    Dobrze, ze epidemia byla na tyle wczesnie, ze tych wydatkow prawie nie
    bylo.
    Chociaz - spotkan nie bylo, a innych wydatkow ... kto wie ...

    J.

  • 52. Data: 2020-06-04 20:38:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2020 o 20:20, J.F. pisze:

    > Taa ... auto stoi na ceglach, opony zdjete z felg,
    > a ty slyszysz "wymiana sie nie odbyla, nic pan nie placi, nic sie panu
    > nie nalezy" :-)

    Zawsze lepiej niż "skoro powiedziałem że pierdolę nie robię, to znaczy
    że wymiana się zakończyła - tu jest faktura, dawaj kasę i spierdalaj".

    > a w ogole cos takiego mowil, a oni w ogole pytali ?

    No biegał po prasie i telewizjach i mówił, że spokojna ich rozczochrana,
    on to ogarnie, nawet bez ustaw - będzie dopięte i jak ktoś mówi inaczej
    to antypolski wichrzyciel.

    A czy pytali - oczywiście że nie - tak im kazali głosować, to tak
    zagłosowali. Co więcej decydujący też sasina nie pytał, tylko mu
    powiedział, że wybory się odbędą i już.

    > No ale ustawa jest, tzn byla, bo juz ja uchylili - bedziesz sie klocil o
    > tych pare dni wyprzedzenia ? :-)

    No a nie?

    > Zaraz zaraz - mieli nie robic ?

    No skoro im odebrano kompetencje, to chyba mieli nie robić.

    > Mieli robic zwykle wybory 10 maja, ale to bylo dawno.
    > 8 maja weszla w zycie ustawa, ze wybory maja byc korespondencyjne.
    > Ale robic chyba nadal miala PKW.

    A miała? Niby jak? Przeciż nawet ich wcześniej pytali i PKW odpowiedziła
    że nie ma możliwości zrobienia wyborów 10 maja.

    > Tylko terminu nie podala, cedujac to na Witek.
    > Pani marszalek terminu nie podala, a ustawe uchylono.

    Jak uchylona - bo już się pogubiłem...

    > Dobrze, ze epidemia byla na tyle wczesnie, ze tych wydatkow prawie nie
    > bylo.
    > Chociaz - spotkan nie bylo, a innych wydatkow ... kto wie ...

    Spokojnie - następne będą też nieważne. Skor wynik jest tożsamy z tym
    jakby kandydatów nie zgłoszono... to niezgłoszeni andydaci nie
    przechodzą do następnych wyborów. W tych startuje tylko czaszkowski, a
    to za mało, więc też pójdą w pisdu. Jak lecimy w chuja z logiką i prawem
    to po całości:P

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-06-04 20:50:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zawsze lepiej niż "skoro powiedziałem że pierdolę nie robię, to
    >znaczy że wymiana się zakończyła - tu jest faktura, dawaj kasę i
    >spierdalaj".

    ale to juz byloby przegiecie :-)

    >No biegał po prasie i telewizjach i mówił, że spokojna ich
    >rozczochrana, on to ogarnie, nawet bez ustaw - będzie dopięte i jak
    >ktoś mówi inaczej to antypolski wichrzyciel.

    Telewizja sie nie liczy.

    >A czy pytali - oczywiście że nie - tak im kazali głosować, to tak
    >zagłosowali. Co więcej decydujący też sasina nie pytał, tylko mu
    >powiedział, że wybory się odbędą i już.

    No to co on winny ? :)

    >No a nie?

    Normalnie nie, ale tu o pieniadze chodzi i to grube :-)

    >No skoro im odebrano kompetencje, to chyba mieli nie robić.

    Odebrano ?

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20200000827

    >A miała? Niby jak? Przeciż nawet ich wcześniej pytali i PKW
    >odpowiedziła że nie ma możliwości zrobienia wyborów 10 maja.

    >Jak uchylona - bo już się pogubiłem...

    uchylili w tej nastepnej ustawie.

> [...]
    >przechodzą do następnych wyborów. W tych startuje tylko czaszkowski,
    >a to za mało, więc też pójdą w pisdu. Jak lecimy w chuja z logiką i

    A swoja droga - rzadowe media mowia "Grodzki przeciaga ustawe, bo chce
    rzadzic za prezydenta".
    O ile pamietam o obowiazki prezydenta przejmuje marszalek Sejmu ...
    myle, sie, czy po prostu telewizja klamie ?

    A swoja droga - ta propaganda wyborcza w TVP to jakim prawem ... no
    tak, nie propaganda, tylko uczciwa publicystyka :-)

    J.

  • 54. Data: 2020-06-04 21:16:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.06.2020 o 20:50, J.F. pisze:

    > ale to juz byloby przegiecie :-)

    Tak jakby to co dopierdolił sasin mati i kaczelnik nie było? Jakby ci
    ktoś powiedział 6 lat temu, że na rozkaz wodza partii rządzącej (wtedy
    to chyba akurat mój imiennik był) wybory się nie odbędą bez żadnego
    trybu, to co byś powiedział?

    > Telewizja sie nie liczy.

    Jak nie, jak tak. Jakby się nie liczyła to by 10 miliardów nie dostali.

    > No to co on winny ? :)

    To że wziął to na dupę. Jest ministrem, ponosi odpowiedzialność.

    > Normalnie nie, ale tu o pieniadze chodzi i to grube :-)

    Akurat kasa to ich najmniej z tego wszystkiego boli. W końcu nie ich,
    zapewne na tym nie stracili. Patrząc na zdolności ministrów, to zapewne
    nawet zarobili.

    > Odebrano ?
    >
    > http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU20200000827

    Data wejścia w życie 9.05. Sobota. Znaczy dopiero dzień po wyborach
    pierwszy dzień roboczy;)

> [...]
    > O ile pamietam o obowiazki prezydenta przejmuje marszalek Sejmu ...
    > myle, sie,  czy po prostu telewizja klamie ?

    Pytanie czy tvpis kłamie jest... bezcelowe.

    > A swoja droga -  ta propaganda wyborcza w TVP to jakim prawem ...

    Bez żadnego trybu.

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2020-06-04 21:53:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co zrobisz z tymi siedzącymi w dołku?
    Ubijesz, czy będziesz szybko przemykał przez ulice zabierając radio ze sobą?
    Pokaż na świecie redystrybucję zachęcająca do wychodzenia.

    -----
    > to powinna być redystrybucja zachęcająca do wychodzenia z dołka a nie do siedzenia
    w dołku

  • 56. Data: 2020-06-05 07:28:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 04-06-2020 o 19:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Wprowadzal, ale jakos tak mu blokowali, i wprowadzal pozniej.
    >
    > Z mojej pamieci - podatek "bankowy" i "od supermarketow" wprowadzili.
    > Naprawde weszly sporo pozniej, a 500 bylo wczesniej.

    Bo na początku łatwiej było się zadłużać, bo były jeszcze możliwości
    dzięki temu, że PO ukryło dług emerytalny? I to nie jedyne podatki i
    daniny (bo tak eufemistycznie zaczęto nazywać niektóre z nich)
    wprowadzone przez PiS.

    > Dawniej miales panstwoa policje, wojsko, szkoly, "sluzbe zdrowia",
    > emerytury, drogi, itp.
    > Tudziez jakies zasilki dla bezrobotnych, biednych, itp.
    >
    > Teraz doszly dwa swiadczenia "dla ludzi" - na dzieci i 13-ta emerytura.

    Nie były też chore programy typu RNS, które działały głównie dla
    developerów i trochę banków, bo stabilizowały ceny po tym jak pękła
    bańka (wolniej spadały). Były też ulgi na dzieci - moim zdaniem o krok
    lepiej niż obecne, bo wspierało pracujących, a nie bezrobotnych. Może
    warto by zmodyfikować program, ale raczej iść w kierunku nagradzania
    pracujących a nie bezrobotnych.

    > a nie gore ?

    Nie - w górę poszła prawie dla nikogo, bo nawet pracujący na pół etatu
    za najniższą krajową (nominalnie za pół najniższej) się na to nie łapią.
    Natomiast przekroczenie 2 progu jest obecnie coraz łatwiejsze, a każdy
    kto przekroczy ma obniżaną kwotę wolną. Więc więcej osób łapie się na
    obniżoną kwotę wolną.

    > Ja tam place zero :-)
    > A jak ktos placi wiecej - to z winy inflacji, podatkiem bank nie mogl
    > uzasadniac podwyzki :-)

    zarówno inflacja wywołana obniżaniem stawek, jak i podatek bankowy
    spowodował, że banki zaczęły szukać pieniędzy gdzie indziej. Teraz
    trudniej już jest o kredyt. Ponieważ daje za mały zysk przy większym
    ryzyku. Przydałyby się niektórym podstawy ekonomii.

    > Ale budzet wyjatkowo zrownowazony byl.

    Tak jasne, tylko poza ministrami, żaden z ekonomistów tego nie widział.
    Wszyscy inni zapewne się mylili tak?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 57. Data: 2020-06-05 07:29:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 04-06-2020 o 21:53, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > sobą?
    > Pokaż na świecie redystrybucję zachęcająca do wychodzenia.

    jak się nauczysz cytować pokażę więcej, podpowiedź - przykład Danii.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 58. Data: 2020-06-05 08:56:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powiedz to dzieciom.
    Pracujący nie potrzebują wsparcia, bo pracują, dla nich nagrodą jest, że mają pracę
    (i nie mówimy o Warszawie).
    Inni potrzebują wsparcia.
    Natomiast być może trzeba będzie przerobić 500+ na 700+ jednocześnie opodatkowując w
    PIT te kwoty.
    No ale ile masz tego bezrobocia któremu wypłaca się 500+, że tak "pogrąża Polskę"?

    -----

  • 59. Data: 2020-06-05 09:45:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-06-2020 o 08:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > opodatkowując w PIT te kwoty.
    > No ale ile masz tego bezrobocia któremu wypłaca się 500+, że tak

    Znowu pierdoły pociskasz. Wiesz znam trochę rodzin z dziećmi, te, które
    były dysfunkcyjne i tłumaczyły to brakiem pieniędzy, dalej nie wydają
    tych pieniędzy na dzieci. Ci co wydawali pieniądze na dzieci mają
    łatwiej to fakt. Ale wiesz co, jak rozmawiam z nimi, to zamiast gotówki
    woleli by tańsze zajęcia dodatkowe dla dzieci. Co ciekawe, wtedy
    skorzystały by tez te dzieci z rodzin dysfunkcyjnych.

    Więc może skończmy z mitami, zajmijmy się rzeczywistością.

    I cytuj po ludzku

    --
    http://zrzeda.pl

  • 60. Data: 2020-06-05 11:53:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Jun 2020 09:45:39 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > I cytuj po ludzku

    Ącki ma się normalnie zachować? Niemożliwe. Jest tak głupi że jedynym
    sposobem by się wyróżnić z tłumu jest dla niego bycie demonstracyjnie
    chamskim :) Nie oczekuj sensu w jego wypowiedziach i daruj sobie rozmowę
    z nim, jest bezcelowa.
    --
    Jacek
    I hate haters.