  • 1. Data: 2021-09-17 23:18:07
    Temat: Uchodźcy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W reportażu badacze poruszyli jeszcze jedną kwestię, o której
    szczególnie głośno było w mediach społecznościowych. Wiele osób
    komentowało to, jak ubrani są uchodźcy, że był wśród nich rasowy kot.
    "Nie stać mnie na ubrania, w jakich oni chodzą. Najtańsze dżinsy, jakie
    u nich widziałem, to były Lee. Rozumiecie? Lee. Ja mam spodnie z bazaru.
    Mają telefony lepsze od naszych, często najnowsze iPhone'y. Wcześniej
    takich nie widziałem. Włosy przycięte elegancko" - mówił badaczom jeden
    ze strażników.

    - To nam mówi o różnicy klasowej. O tym, że na granicy spotykają się
    różne grupy społeczne - wyjaśniała dr Urbańska. - Mówi nam też o tym, że
    to powszechne wyobrażenie uchodźców, klisze, jakie mamy w historii
    wojennych, to są klisze kogoś, kto idzie w łachmanach, jest chudy, a
    tutaj mamy zderzenie z kimś, kto jeśli ucieka, to jest do tego
    przygotowany. Musi mieć kontakt z rodziną, więc ma bardzo dobry telefon,
    wytrzymałe ciuchy - dodawała.

    - Trzeba pamiętać, że przed talibami ucieka przede wszystkim
    inteligencja i wielkomiejska klasa średnia - zauważał dr hab. Sadura. -
    Sprzedali dobra, które posiadali, mieszkania, zapłacili za przemyt,
    kupili dobre markowe cichy, żeby nie rzucać się w oczy w
    zachodnioeuropejskich miastach. W tym wszystkim wylądowali, ku swojemu
    zdziwieniu, na podlaskiej wsi. To jest szok dla obu stron - podsumował.

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,27583831,pograni
    cznik-mowil-ze-nie-stac-go-na-spodnie-jakie-mial-uch
    odzca.html#s=BoxOpImg4

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-09-18 19:38:19
    Temat: Re: Uchodźcy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-17-września-2021 o 23:18, Animka pisze:
    > Trzeba pamiętać, że przed talibami ucieka przede wszystkim
    > inteligencja i wielkomiejska klasa średnia

    Kurwa mać. Tam nie ma Afgańczyków. Te typy nie uciekają przed wojną.

    DLACZEGO te uczone pierdolone autorytety KŁAMIĄ?

  • 3. Data: 2021-09-18 19:57:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Kurwa mać. Tam nie ma Afgańczyków. Te typy nie uciekają przed wojną.
    >
    > DLACZEGO te uczone pierdolone autorytety KŁAMIĄ?

    Jak się tak zaprzesz to Łukaszka jednego Afgańczyka dorzuci.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-09-18 20:37:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wyjątek potwierdzający regułę.

  • 5. Data: 2021-09-18 20:54:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-18 o 19:57, A. Filip pisze:

    > Jak się tak zaprzesz to Łukaszka jednego Afgańczyka dorzuci.

    A teraz sprecyzuj, zacytuj to co niby ja napisałam, bo to nie mój tekst.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-09-18 21:02:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

    > A teraz sprecyzuj, zacytuj to co niby ja napisałam, bo to nie mój
    > tekst.

    _Master_ założył że piszesz a pro po sytuacji na granicy RP3 z Białorusią.
    Jeśli założył błędnie to z nim dyskutuj, ja odpowiedziałem na jego
    odpowiedź na twój post.

    Jak masz go w mordpliku (killfile) i jego postów nie widzisz wcale to
    się nie dziw. Ja przeważnie używam emacs+gnus i widzę wszystkie posty
    tyle że z kupą oznaczonych jako "czytać nie warto".

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-09-18 21:22:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-września-2021 o 20:54, Animka pisze:

    > A teraz sprecyzuj, zacytuj to co niby ja napisałam, bo to nie mój tekst.

    Ty tu jesteś nieistotna jak każdy doświadczony informatyk. Dlaczego się
    odzywasz?

    Ważne są KŁAMSTWA które cytujesz.

    Może już nie cytuj wcale bo i tak nie zrozumiesz.

  • 8. Data: 2021-09-19 01:19:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-18 o 21:02, A. Filip pisze:

> [...]
    > się nie dziw. Ja przeważnie używam emacs+gnus i widzę wszystkie posty
    > tyle że z kupą oznaczonych jako "czytać nie warto".

    Ten stuknięty wszystko robi, żeby mojego nicka wtrącać.
    Siedzi w sedesie, ale chce się pokazać.

    --
    animka