  • 1. Data: 2021-09-17 14:52:23
    Temat: Zarzuty za śledztwo w sprawie wyborów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://tvn24.pl/polska/postepowanie-karne-wobec-ewy
    -wrzosek-chciala-przeprowadzic-sledztwo-ws-wyborow-k
    opertowych-5416320

    W sprawie prokurator Wrzosek prowadzone jest śledztwo z artykułu o
    przekroczenie uprawnień polegających na wszczęciu postępowania (a w
    zasadzie usiłowaniu wszczęcia) w sprawie wyborów kopertowych.

    Słowem komentarza:

    1 - Komuna wróciła.

    2 - Robert szczekaj - twierdziłeś że nie ma w tym nic złego i jest to
    normalna praktyka żeby stawiać zarzuty z dupy bo "najwyżej się zmieni a
    numerek musi być żeby działać". Po pierwsze wychodzi na to że będąc
    funkcjonariuszem usprawiedliwiałeś (a być może popełniałeś, skoro
    twierdzisz że to normalna praktyka) przestępstwo nadużycia uprawnień, a
    po drugie jesteś niedouczonym kulsonem, gdyż normalną koleją rzeczy w
    przypadkach gdy nie ma wystarczających podstaw do stawiania zarzutów
    jest prowadzenie spraw "w sprawie" a nie "przeciwko".

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-09-17 15:09:03
    Temat: Re: Zarzuty za śledztwo w sprawie wyborów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Sep 2021 14:52:23 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > przypadkach gdy nie ma wystarczających podstaw do stawiania zarzutów
    > jest prowadzenie spraw "w sprawie" a nie "przeciwko".

    No ale sam widzisz, ze nie jest to taka normalna kolej rzeczy,
    i prowadzenie sledztwa "w sprawie wyborow" konczy sie
    sledztwem "przeciw funkcjonariuszowi w sprawie przekroczenia
    uprawnien" :-)

    Ciekawe co bedzie za pare lat - prokurator prowadzacy trafi przed sad
    w sprawie przekroczenia uprawnien w sprawie sledztwa przeciw pani
    prokurator? :-)

    Prokurator krajowy - czyli Ziobro?
    Bedzie wisial? :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-09-17 15:42:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2021 o 15:09, J.F pisze:

    > No ale sam widzisz, ze nie jest to taka normalna kolej rzeczy,

    Ja to wiem że stawianie komuś zarzutów z dupy jest przekroczeniem
    uprawnień (natomiast tu mieliśmy śledztwo w sprawie, więc zarzut
    zerokratury jest z dupy). Problem w tym że przedstawiciel kuslonów tego
    nie wie. Jeszcze większy że się swoją niewiedzą publicznie chwali i nie
    widzi w swoim rozumowaniu nic złego - zwłaszcza że mówiliśmy o stawianu
    zarzutów z dupy matce która powinna być raczej pod opieką psychologa a
    nie prokuratora i nie trzeba być tytanem intelektu a wystarczy odrobina
    rozumu i godności człowieka, żeby wiedzieć że coś bardzo złego dzieje w
    takim przypadku. Wychodzi na to że to formacja nie dość że
    antyobywatelska to jeszcze niedouczona (lub zwyczajnie głupia).

> [...]
    >
    > Ciekawe co bedzie za pare lat - prokurator prowadzacy trafi przed sad
    > w sprawie przekroczenia uprawnien w sprawie sledztwa przeciw pani

    Tak wychodzi:P

    > Prokurator krajowy - czyli Ziobro?
    > Bedzie wisial? :-)

    Z definicji niezawisły nie jest;)

    Ale wątpię, żeby był takim frajerem, żeby to samemu podpisać. Wiele
    złego można o nim powiedzieć, ale idiotą to chyba nie jest.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-09-17 15:52:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Sep 2021 15:42:29 +0200, Shrek wrote:

    > Ja to wiem że stawianie komuś zarzutów z dupy jest przekroczeniem
    > uprawnień (natomiast tu mieliśmy śledztwo w sprawie, więc zarzut
    > zerokratury jest z dupy).

    A niekoniecznie. Widac wszczynanie sledzt w sprawach rzadu i Sejmu
    jest przekroczeniem uprawnien :-)

> [...]

    > Ale wątpię, żeby był takim frajerem, żeby to samemu podpisać. Wiele
    > złego można o nim powiedzieć, ale idiotą to chyba nie jest.

    Z linka
    "Dzień później prokurator krajowy miał polecić wszczęcie wobec Wrzosek
    postępowania dyscyplinarnego."

    Ciekawe, czy jest na to papier, lub tasma :-)

    No ale pozostaje kwestia prawna - czy to przekroczenie uprawnien,
    czy dbalosc o podległą prokuraturę :-)

    A tu jeszcze
    https://tvn24.pl/polska/afera-mailowa-prokurator-ewa
    -wrzosek-o-sytuacji-na-granicy-przestepstw-kryminaln
    ych-5416147

    J.

  • 5. Data: 2021-09-17 16:04:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2021 o 15:52, J.F pisze:

    > A niekoniecznie. Widac wszczynanie sledzt w sprawach rzadu i Sejmu
    > jest przekroczeniem uprawnien :-)

    Na razie nie jest przekroczeniem uprawnień, tylko wiąże się z zarzutem
    przekroczenia uprawnień. Dlatego zero dostaje takiej piany na mordzie,
    że jest gotów poświęcić miliardy euro, jak mu się UE wpierdala w jego
    wizję bycia zwierzchnikiem również sądów.

    > Z linka
    > "Dzień później prokurator krajowy miał polecić wszczęcie wobec Wrzosek
    > postępowania dyscyplinarnego."
    >
    > Ciekawe, czy jest na to papier, lub tasma :-)

    Sądzę, że telefon. Zresztą to o postępowaniu dyscyplinarnym. W tym
    temacie jest już tak umoczony, że nie ma sensu zaprzeczać - no chyba że
    jak przyjdzie do sprawdzenia kwitów to okaże się że to cale szarpanie
    sędziów to oddolna inicjatywa, jego podpisów nie ma i on nie wiedział -
    podobnie jak jeden pan co korwin pytał od dowód. Ale taki cwany to on
    chyba nie jest - za dużo tego, zeby się choćby przypadkiem atramentem
    nie pobrudzić.

    > No ale pozostaje kwestia prawna - czy to przekroczenie uprawnien,
    > czy dbalosc o podległą prokuraturę :-)

    Przez popełnianie tych samych przestępstw? No proszę cię. To w wersji
    dla kilentów tvpis.

    > A tu jeszcze
    > https://tvn24.pl/polska/afera-mailowa-prokurator-ewa
    -wrzosek-o-sytuacji-na-granicy-przestepstw-kryminaln
    ych-5416147

    I dopóki naczelnik trzyma zero na smyczy to nic się nie zmieni. A nawet
    jeśli to przecież zero nie banaś - odwoła się go i obsadzi nowym
    pieskiem. Po prostu nie mamy już państwa prawa.

    --
    Shrek