    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 10 Apr 2015 00:11:28 -0700 (PDT)
    Subject: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
    From: Kris <k...@g...com>

    Miałem wykupione ubezpieczenie sprzętu rtv:
    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/szcze
    golne-warunki-ubezpieczenia-sprzetu-elektronicznego-
    dla-klientow-bre-banku.pdf
    Zgłosiłem szkodę- uszkodzenie tabletu- spadł, pękł wyświetlacz, tablet przestał
    "widzieć" kartę pamięci, zrywa połączenia wifi.
    Tablet kupiony kilka miesięcy temu jest na gwarancji.
    Opisałem uszkodzenia, zrobiłem fotki wypełniłem formularze wymagane przez
    ubezpieczyciela.
    Kilka dni temu dostałem informacje że mam dostarczyć kosztorys naprawy.
    W pobliżu nie ma autoryzowanego przez producenta serwisu a grzebanie przez
    nieautoryzowany spowodowałoby utratę gwarancji.
    Czy ubezpieczyciel może domagać się abym to ja zlecił wycenę czy powinno to być
    zrobione przez ubezpieczyciela?
    Czy mam prawo odmówić i nie zgodzić się na wycenę przez nieautoryzowany serwis i
    utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie obniżenie wartości sprzętu
    przecież.