  • Data: 2015-04-10 15:23:11
    Temat: Re: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:
    > Miałem wykupione ubezpieczenie sprzętu rtv:
    > http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/szcze
    golne-warunki-ubezpieczenia-sprzetu-elektronicznego-
    dla-klientow-bre-banku.pdf
    > Zgłosiłem szkodę- uszkodzenie tabletu- spadł, pękł wyświetlacz, tablet przestał
    "widzieć" kartę pamięci, zrywa połączenia wifi.
    > Tablet kupiony kilka miesięcy temu jest na gwarancji.
    > Opisałem uszkodzenia, zrobiłem fotki wypełniłem formularze wymagane przez
    ubezpieczyciela.
    > Kilka dni temu dostałem informacje że mam dostarczyć kosztorys naprawy.
    > W pobliżu nie ma autoryzowanego przez producenta serwisu a grzebanie przez
    nieautoryzowany spowodowałoby utratę gwarancji.
    > Czy ubezpieczyciel może domagać się abym to ja zlecił wycenę czy powinno to być
    zrobione przez ubezpieczyciela?
    > Czy mam prawo odmówić i nie zgodzić się na wycenę przez nieautoryzowany serwis i
    utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie obniżenie wartości sprzętu
    przecież.

    a czy ubezpieczyciel wymaga aby kosztorys byl sporządzony przez
    nieautoryzowany serwis?

    Bo raczej spodziewa się, ze przez autoryzowany.