  • 1. Data: 2007-08-21 13:10:45
    Temat: Ubezpieczenie OC w pracy
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Google nie znalazl zadnej grupy na usenecie powiazanej z
    ubezpieczeniami, wiec puszczam tutaj.

    Bardzo czesto spotykane sa ubezpieczenia OC w zyciu prywatnym,
    natomiast nigdzie nie widze ubezpieczenia OC podczas wykonywania
    obowiazkow zawodowych (w pracy na etacie). Sa wogole takie
    ubezpieczenia?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-08-21 21:25:05
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC w pracy
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > natomiast nigdzie nie widze ubezpieczenia OC podczas wykonywania
    > obowiazkow zawodowych (w pracy na etacie). Sa wogole takie
    Kiedyś szukałem, nie znalazłem. Dla prowdzących działalnośc - owszem, dla
    pracownika - nic.
    pozdr
    smiechu