  • 21. Data: 2016-04-13 01:23:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC - kto musi zapłacić
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-12 o 21:00, Budzik pisze:

    > Musze sie przyjrzec.
    > Ale zastanawiam sie - jak sprzedajacy to zrobił, że zapłacił dokładnie do
    > dnia sprzedazy?
    > Kupił polise, sprzedał auto i wtedy wyliczyli mu do dnia sprzedazy i tyle
    > zapłacił?

    Sprzedał auto, zgłosił to u ubezpieczyciela i poprosił o zwrot
    nadpłaconej składki. I zwrot dostał. :-)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2016-04-13 10:25:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Sprzedał auto, zgłosił to u ubezpieczyciela i poprosił o zwrot
    > nadpłaconej składki. I zwrot dostał. :-)

    "niedasie"
    Jak sprzedał pojazd, to zbył również prawa do polisy, nie może o nic
    prosić. Ruch ma wyłącznie kupujący. Jeśli wypowie ubezpieczenie, to
    wtedy zbywca może dostać zwrot ewentualnej nadpłaty.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2016-04-13 11:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sprzedał auto, zgłosił to u ubezpieczyciela i poprosił o zwrot
    > nadpłaconej składki. I zwrot dostał. :-)

    Ostatnio czytałem ze tak juz nie mozna...

  • 24. Data: 2016-04-14 21:07:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-13 o 10:25, Big Jack pisze:

> [...]
    > prosić. Ruch ma wyłącznie kupujący. Jeśli wypowie ubezpieczenie, to
    > wtedy zbywca może dostać zwrot ewentualnej nadpłaty.

    Jak ostatnio wymieniałem samochody to decydowało kto ma kwitek
    wpłaty. Jak miał kupujący to sobie na tym ubezpieczeniu jeździł.
    Jak miał sprzedający to zgłaszał się po niewykorzystane pieniądze
    do ubezpieczyciela.

    Jak sprzedający miał znajomą u ubezpieczyciela to może
    lekko nagięła przepisy i przyjęła zgłoszenie od sprzedającego
    zamiast kupującego. Bo formalnie to jest tak jak napisałeś.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2016-04-16 01:40:29
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Apr 2016, Budzik wrote:

    > To jak to jest, ze jak umowa byłaby zapłacona za cały rok, to wtedy mogłbym
    > korzystać z dobrodziejstwa kasy wpłaconej przez poprzedniego własciciela?
    >
    > Jest tu pewna niekonsekwencja, prawda?

    Nie ma.
    W drugim przypadku kupujesz "dwa w jednym".
    W cenie było już opłacenie składki do końca okresu :)

    pzdr, Gotfryd