    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie OC - kto musi zapłacić
    Date: Thu, 14 Apr 2016 21:07:16 +0200

    W dniu 2016-04-13 o 10:25, Big Jack pisze:

    > "niedasie"
    > Jak sprzedał pojazd, to zbył również prawa do polisy, nie może o nic
    > prosić. Ruch ma wyłącznie kupujący. Jeśli wypowie ubezpieczenie, to
    > wtedy zbywca może dostać zwrot ewentualnej nadpłaty.

    Jak ostatnio wymieniałem samochody to decydowało kto ma kwitek
    wpłaty. Jak miał kupujący to sobie na tym ubezpieczeniu jeździł.
    Jak miał sprzedający to zgłaszał się po niewykorzystane pieniądze
    do ubezpieczyciela.

    Jak sprzedający miał znajomą u ubezpieczyciela to może
    lekko nagięła przepisy i przyjęła zgłoszenie od sprzedającego
    zamiast kupującego. Bo formalnie to jest tak jak napisałeś.