  • 11. Data: 2016-06-18 20:37:58
    Temat: Re: Uaktywniono serwis Wiosenne Kawały. Koszt 30.75 zł
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/18/2016 9:56 AM, qwerty wrote:

    > Czyli można okradać do małej kwoty bo nikt nie będzie ścigać?
    > A jak zostanie oszukanych 2000 osób?
    > 2000*30,75zł=61500zł
    >
    > Jebnij się w łeb za takie rady.

    wez wsadz Liwiusza do kibla i nie odpowiadaj na jego durne posty.

  • 12. Data: 2016-06-18 21:55:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 20:37, witek pisze:

    > wez wsadz Liwiusza do kibla i nie odpowiadaj na jego durne posty.

    Zawsze możesz sobie podyskutować na przykład z witkiem na jakieś ciekawe
    tematy, na przykład na taki skąd się bierze akty stanu cywilnego, bo
    pewnie ani jeden, ani drugi tego nie wie :P

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-06-19 12:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Gdzieś napisałem, że można?

    Niestety tak brzmi twoja wypowiedz. Nawet jak chciałes napisać cos innego.

  • 14. Data: 2016-06-19 12:21:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-19 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Niestety tak brzmi twoja wypowiedz. Nawet jak chciałes napisać cos innego.

    To już tylko twój problem, że masz takie prostolinijne rozumienie.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2016-06-19 13:07:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To już tylko twój problem, że masz takie prostolinijne rozumienie.

    Możemy do tego problemu podejsc tez w ten sposób a moje niezrozumienie
    relatywizowania oszustwa jego niewielka wartoscią jednostkowa uznać za moja
    prostolinijnosc. Niech i tak bedzie...

  • 16. Data: 2016-06-27 13:08:57
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 06/18/2016 12:23 PM, z wrote:

    > Prokurator? Pozew cywilny o grube odszkodowanie?
    > Czy może nadal dla prawników są tu ukryte druczki i "cfaniak" się
    > wybroni bo umie?

    Byłem wzywany na policję w podobnej sprawie.

    Ktoś kogoś oszukiwał w ten sposób, a ja wpadłem w krąg podejrzanych bo
    po wpisaniu numeru sms premium w google na pierwszej stronie wyników był
    link do regulaminu serwisu sms który prowadzę - legalnego, etycznego, z
    innym kodem.

    Wyjaśniłem to policjantowi i tyle o tej sprawie słyszałem.

    Także, najwyraźniej jakaś komórka policji zajmuje się takimi
    wyłudzeniami. Niestety robią to ślamazarnie - od informacji o tym, że
    policja chce mnie przesłuchać (wizyta dzielnicowego w miejscu
    zameldowania) do faktycznego przesłuchania minęły jakieś 3 miesiące.

  • 17. Data: 2016-06-27 17:00:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >Dostałem takiego smsa.
    >"Uaktywniono serwis Wiosenne Kawały. Koszt 30.75 zł
    >Aby wyłączyć Poślij wiad
    >ag.dos pod nr 92590 Potem uzyskany kod przekaż w odpowiedzi na tego
    >smsa"
    >Wiem, wszyscy wiemy że to oszustwo.

    No - powiedzmy "naciaganie".

    >Jest na to dowód. Nie jakieś zeznania, poszlaki ... blebleble.
    >Prokurator? Pozew cywilny o grube odszkodowanie?
    >Czy może nadal dla prawników są tu ukryte druczki i "cfaniak" się
    >wybroni bo umie?
    >Mój numer oczywiście "chroniony". Wygląda na to że został wylosowany.

    Pytanie pomocnicze - czy napisali gdzie wyslac odpowiedz ?

    Bo tak: sa takie serwisy. Wchodzisz na strone www, podajesz swoj
    numer, podajesz kod z sms, sie rejestrujesz.
    Czy to oszustwo ? Nie, w miare normalna usluga.

    I teraz:
    -ktos mogl sie pomylic wpisujac swoj numer, ty dostales sms z prosba o
    kod,
    -ktos mogl celowo i zlosliwie podac twoj numer. Albo nie celowo i
    zlosliwie podac obcy numer, a przypadkowo Twoj.
    ja tam czesto podaje 123456789 :-)

    Czy to wina "operatora" tego serwisu ?

    Teraz trzeba by sie doczytac, czy wyslanie tej wiadomosci zapisuje cie
    do platnego serwisu, czy wcale nie.
    Bo jesli nie - to i wysylanie pod losowe numery nic operatorowi nie
    da.

    A w takim przypadku, to ja inne, bardziej kary godne, przypadki
    widzialem.

    J.

  • 18. Data: 2016-06-27 19:43:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 17:00, J.F. pisze:
    > Bo tak: sa takie serwisy. Wchodzisz na strone www, podajesz swoj numer,
    > podajesz kod z sms, sie rejestrujesz.
    > Czy to oszustwo ? Nie, w miare normalna usluga.

    Nie spodziewałem się że ktoś potrafi nawet tego bezczelnego oszustwa
    bronić? Chyba nie przeczytałeś tego smsa.
    Widziałem takie smsy nie raz i jestem pewien że są one wysyłane celowo.
    Nadawca kłamie że mam jakąś usługę włączoną i próbuje mnie naciągnąć na
    jej wyłączenie a to dopiero będzie skutkowało doprowadzeniem mnie do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
    Tu nie ma żadnych małych druczków czy regulaminu na stronie fufufu
    którym można się wybronić.
    Jeśli organ ścigania dowie się że takie smsy są wysyłane masowo to ma
    delikwenta na tacy i wyrok pewny.

    > A w takim przypadku, to ja inne, bardziej kary godne, przypadki widzialem.

    Też widziałem ale złodziej jest złodziejem a oszust oszustem nawet jak
    kradnie małe kwoty mnożone przez miliony ofiar. :-)

  • 19. Data: 2016-06-28 11:30:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie spodziewałem się że ktoś potrafi nawet tego bezczelnego oszustwa
    >bronić? Chyba nie przeczytałeś tego smsa.

    A pardon - faktycznie nie przeczytalem.
    Aby w_Y_laczyc.

    Ktos wie, co ta usluga normalnie robi ?
    Google znajduje tylko ostrzezenia podobne jak twoje ..

    >Jeśli organ ścigania dowie się że takie smsy są wysyłane masowo to ma
    >delikwenta na tacy i wyrok pewny.

    Ciagle nie wiemy - czy to jakis przedsiebiorczy "operator" czy
    prywatna osoba tylko korzystajaca z uslug poprzedniego.
    Bo jak maly naciagacz ... a to niezarejestrowany prepaid :-)

    Jak znam zycie - jakies kody do gier lub do chomika :-)

    >Też widziałem ale złodziej jest złodziejem a oszust oszustem nawet
    >jak kradnie małe kwoty mnożone przez miliony ofiar. :-)

    No coz, wydawalo mi sie, ze chodzi o wlaczenie, a wtedy - podana nazwa
    uslugi, koszt, - wiec o co pretensje :-)

    http://di.com.pl/nowy-sms-owy-przekret-udaremniony-z
    araz-po-zaistnieniu-ale-moze-miec-nasladowcow-50148

    ponoc wylaczyli i to 2 lata temu.

    Wlaczyli ponownie ? Czy interes dawno nie dziala, ale sposob sie
    rozszedl ?

    J.

  • 20. Data: 2016-06-28 11:47:37

    W dniu 2016-06-28 o 11:30, J.F. pisze:
    > Aby w_Y_laczyc.

    U mnie z polskimi znakami od wielu lat wszystko w porządku.
    Nikt się nie skarży :-)