    Subject: Re: Uaktywniono serwis Wiosenne Kawały. Koszt 30.75 zł
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: z <...@...pl>
    Date: Mon, 27 Jun 2016 19:43:25 +0200

    W dniu 2016-06-27 o 17:00, J.F. pisze:
    > Bo tak: sa takie serwisy. Wchodzisz na strone www, podajesz swoj numer,
    > podajesz kod z sms, sie rejestrujesz.
    > Czy to oszustwo ? Nie, w miare normalna usluga.

    Nie spodziewałem się że ktoś potrafi nawet tego bezczelnego oszustwa
    bronić? Chyba nie przeczytałeś tego smsa.
    Widziałem takie smsy nie raz i jestem pewien że są one wysyłane celowo.
    Nadawca kłamie że mam jakąś usługę włączoną i próbuje mnie naciągnąć na
    jej wyłączenie a to dopiero będzie skutkowało doprowadzeniem mnie do
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
    Tu nie ma żadnych małych druczków czy regulaminu na stronie fufufu
    którym można się wybronić.
    Jeśli organ ścigania dowie się że takie smsy są wysyłane masowo to ma
    delikwenta na tacy i wyrok pewny.

    > A w takim przypadku, to ja inne, bardziej kary godne, przypadki widzialem.

    Też widziałem ale złodziej jest złodziejem a oszust oszustem nawet jak
    kradnie małe kwoty mnożone przez miliony ofiar. :-)