  • 1. Data: 2016-06-16 21:13:44
    Temat: Chyba się popłaczę ze śmiechu (licytacje)
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/3048
    44

    Licytacje wódki

    Jest gdzieś na tej stronie i kredens za 100 zł i telewizor za 25 zł.

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-06-17 14:51:34
    Temat: Re: Chyba się popłaczę ze śmiechu (licytacje)
    Od: <9...@4...145134.invalid> (Tom N)

    Animka w

    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/3048
    44

    > Licytacje wódki

    Lp. Nazwa ruchomości Ilość Wartość Cena
    szacunkowa wywołania

    2 Wódka Żołądkowa De Lux 0,5l 164[szt.] 26,00*)**) 19,50

    *) cena za sztukę
    **) kwota brutto zawiera podatek VAT

    W kolumnie wartośc szacunkowa podaje cenę jednej sztuki i potem *) wyjaśnia,
    ze to dotyczy jednej sztuki, kolumna cena wywołania nie ma *) więc należy
    rozumieć, że dotyczy pozycji, a nie sztuki...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-06-17 15:01:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 14:51:33 UTC+2 użytkownik Tom N napisał:

    > W kolumnie wartośc szacunkowa podaje cenę jednej sztuki i potem *) wyjaśnia,
    > ze to dotyczy jednej sztuki, kolumna cena wywołania nie ma *) więc należy
    > rozumieć, że dotyczy pozycji, a nie sztuki...

    Pisali tu ludziska wielokrotnie ze komornik "za grosze" sprzeda.
    Tu jak widać wycenił drożnej jak w sklepach poniektórych

  • 4. Data: 2016-06-17 15:26:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Pisali tu ludziska wielokrotnie ze komornik "za grosze" sprzeda.
    >Tu jak widać wycenił drożnej jak w sklepach poniektórych

    Byc moze Ziobro juz wystarczajaco palcem pogrozil, ale trzeba jeszcze
    raz na rok jakiegoz zamknac, bo sie znow rozzuchwala :-)

    Towar zapewne nowiutki, z banderolami, cene ustalic latwo.
    A ze sie zaden pijak nie zglosi, to sie zrobi druga licytacje i
    sprzeda za pol ceny.

    Ale to i tak lege artis, poszukaj lepiej traktora :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-06-17 15:45:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 czerwca 2016 15:26:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale to i tak lege artis, poszukaj lepiej traktora :-)
    Traktora nie potrzebuje ale bywam regularnie na licytacjach i juz kilkadziesiąt razy
    chyba coś kopiłem.
    Nie zauważyłem zęby ceny jakoś znacząco zaniżone- ot takie jak dla sprzedażny
    wymuszonej. Taniej jak w komisie czy na olx ale gdyby były ceny jak w lokalnych
    komisach/olxie to kto by na licytacji kopił. W komisie sprzęt włączysz sprawdzisz czy
    działa a na licytacji kupujesz w ciemno.
    Takie auto np w komisie samochodowym kupisz ale wcześniej dokładnie możesz sprawdzić
    a na licytacji kupujesz i nie wiesz czy paczki cukru w baku nie wsypał
    A czasami w szale licytacji u komornika zdarzało się ze za przedmiot płacili tyle ze
    niewiele taniej nowy w sklepie. Wystarczy ze dwóch napalonych się znajdzie.
    Owszem czasami zdarzało się parę zl zarobić od "konkurencji" za niepodbijanie ceny.
    Ale i tak komornikowi płacili wg ceny wywoławczej a one znacząco zaniżone nie są.
    Wiec z tymi licytacjami to tak dozo walków nie ma wg moich obserwacji

  • 6. Data: 2016-06-17 15:47:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-17 o 15:45, Kris pisze:

> [...]
    > Wiec z tymi licytacjami to tak dozo walków nie ma wg moich obserwacji

    Nie znasz się, grupowi trolle wiedzą lepiej, bo czytają onet ;)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-06-17 16:14:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 17 Jun 2016 15:26:23 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale to i tak lege artis, poszukaj lepiej traktora :-)

    Traktora nie szukałem, ale przejrzałem osobowe 2 i 4 koła i szału z cenami nie ma.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 8. Data: 2016-06-17 16:39:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-17 o 15:45, Kris pisze:

    >Nie znasz się, grupowi trolle wiedzą lepiej, bo czytają onet ;)

    To niby za co minister i rada komornicza tego z Mlawy wyrzucili,
    prokuratura go sledzi, a sad grzywne przywalil ?

    Na licytacji komornik nie zarobi, lepiej pojsc do znajomych z komisu
    samochodowego :-)

    J.