  • 1. Data: 2016-06-13 16:20:11
    Temat: Gdzie w Europie na prawko
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Jestem rozczarowany i wkurzony już polskim systemem egzaminowania na
    kierowcę samochodu osobowego, nie zdaje na lekarza, ani operatora promu
    kosmicznego, czy samolotu, nie jestem mordercą za kierownicą, a mimo to
    nie mogę tego przejść już trzeci raz. Na ulicach widać wielu wariatów za
    kółkiem, skoro jest takie sito, to co tacy ludzie robią na miejsu
    kierowcy? W związku z tym moje pytanie: w jakim kraju w Europie z punktu
    widzenia posiadacza polskiego paszportu, można najłatwiej i w legalny
    sposób uzyskać dokument prawa jazdy, z możliwością zdawania w języku
    angielskim lub polskim. Proszę o poważne odpowiedzi. Nie interesują mnie
    żadne fałszywe dokumenty, a jedynie informacje o kraju, który podchodzi do
    tematu w rozsądny sposób, Polska taka nie jest.

  • 2. Data: 2016-06-13 22:16:27
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 13.06.2016 o 16:20, oblany pisze:
    > Jestem rozczarowany i wkurzony już polskim systemem egzaminowania na
    > kierowcę samochodu osobowego,

    Racja:
    http://smocze.opary.salon24.pl/714814,karta-rowerowa

    Zdefiniujmy zasadniczy problem: żeby zdać egzamin na prawo jazdy trzeba
    być wg. obowiązujące filozofii doświadczonym kierowcą. A nie można
    zdobyć np. 5 letniego doświadczenia na kursie. To tak, jakby maturę
    kazali zdawać pierwszakom = jak zda to może się uczyć dalej