  • 1. Data: 2016-06-18 12:23:19
    Temat: Uaktywniono serwis Wiosenne Kawały. Koszt 30.75 zł
    Od: z <...@...pl>

    Dostałem takiego smsa.
    "
    Uaktywniono serwis Wiosenne Kawały. Koszt 30.75 zł
    Aby wyłączyć Poślij wiad
    ag.dos pod nr 92590
    Potem uzyskany kod przekaż w odpowiedzi na tego smsa
    "
    Wiem, wszyscy wiemy że to oszustwo.
    Jest na to dowód. Nie jakieś zeznania, poszlaki ... blebleble.

    Prokurator? Pozew cywilny o grube odszkodowanie?
    Czy może nadal dla prawników są tu ukryte druczki i "cfaniak" się
    wybroni bo umie?

    Mój numer oczywiście "chroniony". Wygląda na to że został wylosowany.

  • 2. Data: 2016-06-18 12:28:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 12:23, z pisze:
> [...]
    > wybroni bo umie?
    >
    > Mój numer oczywiście "chroniony". Wygląda na to że został wylosowany.

    Jak oszust mądry, to nie dojdą do niego, szkoda czasu. Potraktuj to jak
    test na inteligencję, a kto się da złapać - jako bardzo tani sposób na
    naukę rozumu (innym razem mogli by stracić o wiele więcej, więc to nawet
    przysługa).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-06-18 14:34:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-18 o 12:28, Liwiusz pisze:
> [...]
    > test na inteligencję, a kto się da złapać - jako bardzo tani sposób na
    > naukę rozumu (innym razem mogli by stracić o wiele więcej, więc to nawet

    Zadziwia mnie Twoje rozumowanie.
    Jak ktoś mnie okradł to mam mu być wdzięczny że tylko na małą sumę bo
    będę ostrożniejszy.
    Neoliberalizm pełną gębą. Żałość

  • 4. Data: 2016-06-18 15:38:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 14:34, z pisze:

    > Zadziwia mnie Twoje rozumowanie.
    > Jak ktoś mnie okradł to mam mu być wdzięczny że tylko na małą sumę bo
    > będę ostrożniejszy.
    > Neoliberalizm pełną gębą. Żałość

    Ależ możesz żądać ścigania.
    Odrobina optymizmu jednak w życiu też się przydaje. I nie ma co robić z
    siebie ofiary, zazwyczaj nikogo nie interesuje twój sms za 9zł netto,
    świat ma większe problemy ;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-06-18 16:56:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > ofiary, zazwyczaj nikogo nie interesuje twój sms za 9zł netto, świat ma

    Czyli można okradać do małej kwoty bo nikt nie będzie ścigać?
    A jak zostanie oszukanych 2000 osób?
    2000*30,75zł=61500zł

    Jebnij się w łeb za takie rady.

  • 6. Data: 2016-06-18 16:57:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > (innym razem mogli by stracić o wiele więcej, więc to nawet przysługa).

    Operatorzy już bekneli za włączanie płatnych usług bez zgody klienta.

  • 7. Data: 2016-06-18 17:01:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 16:56, qwerty pisze:

    > Czyli można okradać do małej kwoty bo nikt nie będzie ścigać?

    Gdzieś napisałem, że można?

    > Jebnij się w łeb za takie rady.

    Polecam powrót do nauki czytania.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-06-18 17:02:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 16:57, qwerty pisze:

    > Operatorzy już bekneli za włączanie płatnych usług bez zgody klienta.

    Piszesz nie na temat.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-06-18 19:15:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-18 o 17:01, Liwiusz pisze:
    > Gdzieś napisałem, że można?

    Oczywiście tylko wyrażasz swój lekceważący pogląd szerząc w ten sposób
    pobłażliwość dla takich postępków. ;-)
    Oczywiście nie robisz tego specjalnie tylko jak duża rzesza
    społeczeństwa nie przywiązujesz wagi do zasad, prawa, uczciwości,
    rzetelności, przyzwoitości...

    Sorry nie bierz tego do siebie ale przez takie pobłażanie świat
    dziadzieje :-)

  • 10. Data: 2016-06-18 19:22:13

    W dniu 2016-06-18 o 17:02, Liwiusz pisze:

    > Piszesz nie na temat.

    Teoretycznie nie ale życie nauczyło że operatorzy często z takiego
    procederu choćby pośrednio ale wyciągają swoją działkę.
    Pewnie że się nie da udowodnić współudziału. Na to są za cwani. :-)