  • 21. Data: 2009-04-29 21:58:03
    Temat: Re: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:090429.234851.psp.384@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Masz w 100% rację!
    Wiem.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2009-04-29 22:02:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Masz w 100% rację!
    O! I toś się doigrał, zauważyłem przed chwilą - odpad zabulgotał i cię
    pouczył.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2009-04-29 22:03:19
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "NZSNNW" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > I widzisz, jedyny twój sens tutaj to złośliwości i zjadliwości.

    Jeśli mogę coś doradzić - nie ruszaj gówna, bo się wybrudzisz.

  • 24. Data: 2009-04-29 22:12:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:785f.00000025.49f8cb52@newsgate.onet.pl NZSNNW
    <n...@o...pl> pisze:

    O, znowu szambo wybiło.

    Ja napisałem te oto strasznie obraźliwe poniewierające słowa:
    "A jakbyś tak chociaż uprzedzał o crosspoście na pl.soc.praca.dyskusje?"

    Natomiast margines Baloo łagodnie i z dostojeństwem właściwym menelom to: