  • 11. Data: 2009-04-29 20:13:47
    Temat: Re: URLOP - Ile mam jeszcze dni? Jak sie dowiedziec
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:090429.214851.psp.382@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Po pierwsze nie było żadnego crossposta, tylko dwie niezależne
    > wiadomości,
    Nie patrzyłem na FUTa, zresztą nieistotne.
    Tak czy inaczej to nieładnie, łatwo pojąć czemu.

    > po drugie grupa pl.soc.praca.dyskusje nie istnieje w
    > oficjalnej hierarchii pl.*
    To guzik znaczy.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2009-04-29 20:56:17
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > Tak czy inaczej to nieładnie, łatwo pojąć czemu.

    Nie pojmuję dlaczego - widać jestem za głupi.

    Zadałem to samo pytanie na dwóch różnych grupach, i nie poinformowałem o tym
    nigogo w swoich postach.
    To moja wina, bardzo przepraszam i kajam się, mam nadzieję że mi ten niegodny
    występek zostanie wybaczony, choć zdaję sobie sprawę z nikczemności i powagi
    mojego grzechu, oraz tego, że niegodzien jestem by mi odpowiadać za to, co
    uczyniłem.
    Proszę mnie surowo za to ukarać, i upraszam się o pokutę srogą, którą
    popamiętam na zawsze.
    Jak mogłem zrobić coś tak okropnego - sam nie mogę w to uwierzyć, sam siebie
    potępiam.

    NZSNNW

  • 13. Data: 2009-04-29 21:10:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    NZSNNW w <news:785f.0000000f.49f8bef1@newsgate.onet.pl>:

    > Nie pojmuję dlaczego - widać jestem za głupi.

    Może tylko nie zapoznałeś sie z pewnymi regułami, a kto inny jest za
    głupi, żeby Ci je przedstawić i jedyne na co go stać to epatowanie
    hasłami typu crosspost i FUT, których raczej nie rozumie.

    <http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl>

    > Zadałem to samo pytanie na dwóch różnych grupach, i nie poinformowałem o tym
    > nigogo w swoich postach.

    Cytat z powyższego linka:
    Zabronione jest także wielokrotne wysyłanie listu o tej samej lub
    minimalnie różniącej się treści do wielu grup news. Listy takie
    traktowane są jako spam i albo od razu nie przyjmowane na serwerze,
    albo usuwane z niego automatycznie po przekroczeniu odpowiedniego
    limitu. Jeżeli przestrzegasz zasad opisanych wcześniej, możesz być
    spokojny, że tego limitu nie przekroczysz.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2009-04-29 21:16:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:785f.0000000f.49f8bef1@newsgate.onet.pl NZSNNW
    <n...@o...pl> pisze:

    > Nie pojmuję dlaczego - widać jestem za głupi.
    Być może.
    Spróbuję ci jednak wytłumaczyć. Po prostu dlatego, że ktoś zada sobie jałowy
    trud, poświęci czas i przygotuje ci wyjaśnienie czytając jedną grupę, a na
    innej już udzielono ci wcześniej odpowiednich wyjaśnień.
    A wystarczyło by zaznaczyć gdzieś na dole "poszło także na grupę/grupy...",
    i tyle.

> [...]
    > popamiętam na zawsze.
    > Jak mogłem zrobić coś tak okropnego - sam nie mogę w to uwierzyć, sam
    Wypada docenić tę żarliwą skruchę graniczącą z samoupodleniem.
    Jest to jednak jedyna droga do oczyszczenia duszy i sumienia, jedynie
    tarzając się w pyle i prochu, wyjąc o łaskę i wybaczenie masz szansę zdjąć z
    siebie odium upodlenia, któremu się w swej bezrozumności oddałeś.

    PS. Nie sposób zaprzeczyć jakże słusznemu przypuszczeniu, które zawarłeś w
    pierwszym zdaniu swego postu.

    --
    Jotte

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-04-29 21:19:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:090429.231059.psp.383@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Może tylko nie zapoznałeś sie z pewnymi regułami, a kto inny jest za
    > głupi, żeby Ci je przedstawić i jedyne na co go stać to epatowanie
    > hasłami typu crosspost i FUT, których raczej nie rozumie.
    Czasem człowiek nie rozpozna tępego fundamenalisty, który upaja się dawno
    przebrzmiałymi definicjami zamiast używać mózgu i w konsekwencji odpowie
    zamiast olać.
    Oczywiście abstrahuję tu od konkretnej sytuacji...

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2009-04-29 21:48:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jotte w <news:gtag8t$bn6$1@news.dialog.net.pl>:

> [...]

    > przebrzmiałymi definicjami zamiast używać mózgu i w konsekwencji odpowie

    Masz w 100% rację!

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2009-04-29 21:49:06
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > PS. Nie sposób zaprzeczyć jakże słusznemu przypuszczeniu, które zawarłeś w
    > pierwszym zdaniu swego postu.

    I widzisz, jedyny twój sens tutaj to złośliwości i zjadliwości. Bo wysłałem tą
    samą treść na dwie grupy - bo tam napisałeś, a tu też znalazłeś. Boję się co
    by było, gdybyś wiedział kim jestem i gdzie mieszkam. Na pewno byś mnie za to
    rozstrzelał, poćwiartował i zjadł, zgwałcił moją żonę i oddał dzieci do domu
    publicznego w Indiach.

    Proszę, dopisz jeszcze coś złośliwego, koniecznie uszczypliwego, zrób wykład,
    wyjmij jeszcze jakieś moje zdanie i uwypuklij je, dowiedź tego, jaki jesteś
    mądry, nieomylny, jedyny taki.
    Obiecuję już nic nie odpowiadać, niech twoje będzie na wierzchu - tak jak
    zawsze, tak jak lubisz. Możesz już zacząć się upajać.
    Zamilkłem.

    NZSNNW

  • 18. Data: 2009-04-29 21:55:04
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > Masz w 100% rację!

    Jotte ma więcej niż 100% racji!

    NZSNNW

  • 19. Data: 2009-04-29 21:57:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > Jotte w <news:gtag8t$bn6$1@news.dialog.net.pl>:

    Taka prośba, żebyś nie wyciągał tego klienta z kibla.....

  • 20. Data: 2009-04-29 21:57:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:785f.00000025.49f8cb52@newsgate.onet.pl NZSNNW
    <n...@o...pl> pisze:

    > I widzisz, jedyny twój sens tutaj to złośliwości i zjadliwości.
    Jesteś chyba przeczulony na swoim punkcie; to może kiedys minąć.
    Przecież normalnie zwróciłem ci uwagę, że mogłeś uprzedzić

    > Bo wysłałem tą samą treść na dwie grupy
    Zauważyłem, wyobraź sobie.

    > - bo tam napisałeś, a tu też znalazłeś.
    Pewnie się zdziwisz, ale nie tylko ty uczestniczysz w więcej niż jednej
    grupie.
    Zdumiewające, nie?

    > Boję się co by było, gdybyś wiedział kim jestem i gdzie
    > mieszkam. Na pewno byś mnie za to rozstrzelał, poćwiartował i zjadł,
    > zgwałcił moją żonę i oddał dzieci do domu publicznego w Indiach.
    To wersja soft.
    Ty się raczej zastanów, co będzie jak zdecyduje się na wersję hard.

    > Proszę, dopisz jeszcze coś złośliwego, koniecznie uszczypliwego, zrób
    > wykład, wyjmij jeszcze jakieś moje zdanie i uwypuklij je
    Dobra, to walnę sobie totalną bzdurę: jesteś mądry.
    Może być?
    W sumie powinno mi być szkoda tego czasu, który poświęciłem aby udzielić ci
    odpowiedzi.
    Ale mi nie szkoda.
    Może ktoś inny kiedyś przeczyta i skorzysta, co mi tam jeden wał...

    > Zamilkłem.
    Dobry pomysł, tylko za późno.

    --
    Jotte