  • 21. Data: 2009-07-01 04:23:29
    Temat: Re: UMOWA O PRACE co powinna zawierac
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h2dbcl$feq$1@inews.gazeta.pl kuba

    > To właśnie wskazuje na oszusta, by nie rzec - sq****na.
    > Taki cFaniaczek pracodaFca liczy na to, że pracownik się nie połapie.
    > Dlatego pracownik musi sobie uświadomić, że w opisanej sytuacji nie ma
    > sensu wyrabiać prowizji itp.

    Mając na umowie 1276zł też - wedle Twoich kryteriów - nie ma sensu
    wyrabiać prowizji.

    Bo widzę, że o wyrabianiu prowizji 1000-2000zł, która nawet przy
    opisanym systemie wynagradzania daje dużo więcej niż minimum, już nie
    pomyślałeś.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-07-01 07:55:36
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "kuba" <j...@g...com> napisał

    > Nic mnie nie dziwi, po prostu określając wynagrodzenie zasadnicze
    > pracownika poniżej minimum przy jednoczesnym stosowaniu systemu
    > prowizyjnego, można mu w sumie zapłacić mniej, do czego w tej sytuacji
    > dąży pracodawca.

    Ale tak czy owak nie może mu zapłacić mniej niż minimalne.

    E.

  • 23. Data: 2009-07-01 14:32:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2eoc7$8ei$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Mając na umowie 1276zł też - wedle Twoich kryteriów - nie ma sensu
    > wyrabiać prowizji.
    To twoja teza - ja z nią nie mam nic wspólnego.

    > Bo widzę, że o wyrabianiu prowizji 1000-2000zł, która nawet przy opisanym
    > systemie wynagradzania daje dużo więcej niż minimum, już nie pomyślałeś.
    Nie kombinuj o czym ja pomyślałem, a o czym nie. Lepiej pomyśl ile z tej
    prowizji wyrabiało by się w takiej sytuacji za frico.

    --
    Jotte