  • 1. Data: 2018-12-11 17:47:15
    Temat: Trzy siostry ks. Jankowskiego pozwą GW za naruszenie dóbr osobistych?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.wp.pl/?s=opinie.wp.pl%2Fsgwpsgfirst-6326
    069786003585a
    > Rodzina ks. Jankowskiego chce pozwać "Wyborczą" za tekst o domniemanej
    > pedofilii prałata
    >
    > [...] Grzegorz Pellowski [...] przyjaciel ks. Jankowskiego i jego
    > rodziny [...] zdradził nam, że siostry prałata Jankowskiego
    > przygotowują pozew przeciw redaktorowi naczelnemu "Gazety
    > Wyborczej". Chodzi o głośna publikację poświęcona domniemanej
    > pedofilii byłego proboszcza parafii św. Brygidy.[...]
    > [...] Chodzi o trzy siostry Henryka Jankowskiego . Panie są oburzone
    > tekstem, bo to rzutuje na całą rodzinę. To będzie proces o naruszenie
    > dóbr osobistych. [...]

    Jak Niewierny Tomasz uwierzę jak pozew zostanie fizycznie złożony,
    szczególnie jak są to oświadczenia nie bezpośrednio samych sióstr.
    Sądzę że szanse są spore ale ja pewności nie mam. Jak siostry są aż
    trzy to raczej któraś z nich złoży nawet jeśli nie wszystkie trzy.

    Dzieci nie miał ale miał siostry, trzy siostry o dzielni poszukiwacze
    prawdy/"prawdy" o zmarłym osiem lat temu.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-12-11 18:00:32
    Od: "n" <...@...e>

    Niech żyją sto lat, ale mimo to mogą nie doczekać końca procesu.
    BTW to właśnie z Gdańska przeniesiono służbowo pewnego usłużnego P0 sędziego, do
    Olsztyna?

    -----

  • 3. Data: 2018-12-11 21:06:51
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    A. Filip pisze:

    > Dzieci nie miał [...]

    hm... Ksiądz profesor Jego Magnificencja Rektor Waldemar Irek też dzieci
    nie miał...

    Może lepiej pisać "chyba"?

  • 4. Data: 2018-12-11 21:15:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> pisze:

    > hm... Ksiądz profesor Jego Magnificencja Rektor Waldemar Irek też
    > dzieci nie miał...
    >
    > Może lepiej pisać "chyba"?

    Ależ ty Gazecie Wyborczej i jej redaktorowi źle życzysz.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2018-12-11 23:33:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-11, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://www.wp.pl/?s=opinie.wp.pl%2Fsgwpsgfirst-6326
    069786003585a

    Tu jest jeszcze omówienie od strony prawnej sytuacji w tym w kontekście
    ewentualnej odpowiedzialnosci kościoła. Nie specjalnie da się streścić.

    https://www.rp.pl/Dobra-osobiste/312119926-Trudno-be
    dzie-osadzic-pralata-Henryka-Jankowskiego.html

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2018-12-12 17:25:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2018 o 17:47, A. Filip pisze:

> [...]

    No i dobrze - pewnie jak się wezmą za obronę tego dobrego imienia, to
    dużo gówna się jeszcze na nie wyleje.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-12-12 18:03:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No i dobrze - pewnie jak się wezmą za obronę tego dobrego imienia, to
    > dużo gówna się jeszcze na nie wyleje.
    >
    > Shrek

    Ależ sprawa się będzie z 10 lat ciągnąć z apelacjami, zwrotami do
    pierwszej instancji a potem jeszcze kasacja i Strasburg.
    Jak 3Siostry+ nie są gotowe na tyle to pozwu przeciw GW Prawdzie
    (patrz: fakt prasowy) składać się nie opłaca IMHO.
    A jak sądzisz że gówno się tylko w jedną stronę będzie wylewać to
    wiarę twą podziwiam zaiste :-)

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2018-12-12 18:30:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.12.2018 o 18:03, A. Filip pisze:

    > Ależ sprawa się będzie z 10 lat ciągnąć z apelacjami, zwrotami do
    > pierwszej instancji a potem jeszcze kasacja i Strasburg.

    Akurat dla wylewającego się gówna to bez znaczenia.

    > Jak 3Siostry+ nie są gotowe na tyle to pozwu przeciw GW Prawdzie
    > (patrz: fakt prasowy) składać się nie opłaca IMHO.

    W ogóle się nie opłaca - chyba że są pewne że zarzuty wobec jankowskiego
    są z dupy.

    > A jak sądzisz że gówno się tylko w jedną stronę będzie wylewać to
    > wiarę twą podziwiam zaiste :-)

    A co - obstawiasz, że michnik ruchał ministrantów? ;)

    Shrek

  • 9. Data: 2018-12-13 08:03:11
    Od: "n" <...@...e>

    Mylisz się, to rabin gwałcił Adama M.

    -----

  • 10. Data: 2018-12-13 12:36:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Akurat dla wylewającego się gówna to bez znaczenia.

    > W ogóle się nie opłaca - chyba że są pewne że zarzuty wobec
    > jankowskiego są z dupy.
    > [...]

    Ależ się opłaca IMHO. Taki pozew raczej+ powstrzyma rozwijających
    temat bez solidnych podstaw. Będzie Gazeta Wyborcza i dosłownie paru
    innych, a potem masa _dokładnie_ powtarzających ze starannym wskazaniem
    źródła w ramach obijania sobie prawnie dupy blachą. GW przestanie być
    w kupie raźniej :-)

    To chyba mecenas Giertych zastosował metodę by pozwać takie media co
    "coś dodały" i szybko osiągnąć ugodę tańszą od procesowanie się.
    Ugodę mogącą sugerować że podstawowe zarzuty są do dupy.

    W takich sprawach prawomocne orzeczenie sądu po wielu latach to nie wszystko.
    Jest świat poza sądowym wynikiem rozprawy :-)

    --
    A. Filip