eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTrzy siostry ks. Jankowskiego pozwą GW za naruszenie dóbr osobistych? › Trzy siostry ks. Jankowskiego pozwą GW za naruszenie dóbr osobistych?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Trzy siostry ks. Jankowskiego pozwą GW za naruszenie dóbr osobistych?
    Date: Tue, 11 Dec 2018 17:47:15 +0100 (CET)

    https://www.wp.pl/?s=opinie.wp.pl%2Fsgwpsgfirst-6326
    069786003585a
    > Rodzina ks. Jankowskiego chce pozwać "Wyborczą" za tekst o domniemanej
    > pedofilii prałata
    >
    > [...] Grzegorz Pellowski [...] przyjaciel ks. Jankowskiego i jego
    > rodziny [...] zdradził nam, że siostry prałata Jankowskiego
    > przygotowują pozew przeciw redaktorowi naczelnemu "Gazety
    > Wyborczej". Chodzi o głośna publikację poświęcona domniemanej
    > pedofilii byłego proboszcza parafii św. Brygidy.[...]
    > [...] Chodzi o trzy siostry Henryka Jankowskiego . Panie są oburzone
    > tekstem, bo to rzutuje na całą rodzinę. To będzie proces o naruszenie
    > dóbr osobistych. [...]

    Jak Niewierny Tomasz uwierzę jak pozew zostanie fizycznie złożony,
    szczególnie jak są to oświadczenia nie bezpośrednio samych sióstr.
    Sądzę że szanse są spore ale ja pewności nie mam. Jak siostry są aż
    trzy to raczej któraś z nich złoży nawet jeśli nie wszystkie trzy.

    Dzieci nie miał ale miał siostry, trzy siostry o dzielni poszukiwacze
    prawdy/"prawdy" o zmarłym osiem lat temu.

    --
    A. Filip