  • 91. Data: 2020-07-22 20:37:24
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 20:16, cef pisze:

    > Dwieście stron populizmu bez żadnych konkretów.

    konkrety to n.p. inwestycje komunikacyjne typu CPK, Via Baltica, Rail
    Baltica, Via Carpatia, droga wodna na Odrze, kanał na Mierzei, drogi lokalne

    wielki cel strasznego Kaczora to dorównanie poziomem życia krajom zachodnim

    pomijam te socjalno-demograficzne programy typu pińcet +, czysta +,
    darmowe leki dla seniorek i seniorów, dzisiaj odebrałem cały worek
    lekarstw dla ojca, aż aptekarka dziwnie się na mnie spojrzała

    a co twoja pełomafia obiecywała ? likwidacja wszystkiego, program
    Kononowicz+, likwidacja inwestycji strategicznych, likwidacja CBA, IPN i
    hulaj dusza bez kontusza:)

  • 92. Data: 2020-07-22 21:08:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 20:37, u2 pisze:

    > konkrety to n.p. inwestycje komunikacyjne typu CPK, Via Baltica, Rail
    > Baltica, Via Carpatia, droga wodna na Odrze, kanał na Mierzei, drogi
    > lokalne

    A konkretnie skąd kasa na to?
    To tylko programy dla posadek..

    > a co twoja pełomafia obiecywała ? likwidacja wszystkiego, program
    > Kononowicz+, likwidacja inwestycji strategicznych, likwidacja CBA, IPN i
    > hulaj dusza bez kontusza:)

    Charakter obietnic dokładnie taki jak PiS, czyli bez żadnych konkretów,
    ale mniej by kosztowało :-)

  • 93. Data: 2020-07-22 21:20:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 21:08, cef pisze:

    > A konkretnie skąd kasa na to?

    Via Baltica już się wszystkie odcinki budują, dwa z poślizgiem

    Rail Baltica, Via Carpatia z funduszy UE

    kanał na Mierzei ze środków własnych

    CPK finansowanie wielowariantowe :

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralny_Port_Komunik
    acyjny

    "Uchwalona 7 listopada 2017 r. koncepcja rządu Beaty Szydło zakłada
    koszty komponentu lotniczego w wysokości 16-19 mld PLN, koszty
    komponentu kolejowego w wysokości 8-9 mld PLN, koszty komponentu
    drogowego to od 1,75 mld PLN do 6,87 mld PLN. Łącznie realizacja
    podstawowych założeń koncepcji wynosi między 30,9 a 34,9 mld PLN[27].
    Dla każdego z komponentów portu rozważana jest inna strategia pozyskania
    finansowania, co wynika ze względu na zróżnicowany ich charakter[27]. "

    https://bip.kprm.gov.pl/kpr/form/r587646600915,Konce
    pcja-przygotowania-i-realizacji-inwestycji-Port-Soli
    darnosc-Centralny-Port-.html

  • 94. Data: 2020-07-22 22:29:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 21:20, u2 pisze:

    > Via Baltica już się wszystkie odcinki budują, dwa z poślizgiem
    >
    > Rail Baltica, Via Carpatia z funduszy UE

    Nadawanie szumnych nazw inwestycjom - najlepiej tym już gotowym, to jest
    zaiste program PiS.
    Inwestycjom, które i tak musiały powstać
    (zaplanowane dawno temu, zainicjowane i sfinansowane pewnie w większości
    za innych rządów czy będące naturalnymi rozwojowo- byłyby niezależnie -
    nawet jakby rządzili zieloni)
    Jeszcze może jakiś most na Wiśle czy Odrze gdzie go oczekują od stu lat?

    > kanał na Mierzei ze środków własnych

    A skąd i jakie rząd ma własne?
    I kto będzie płacił za utrzymanie tego?
    Będzie kupa śmiechu jak w rok po wybudowaniu morze zasypie ten kanał :-)
    Będzie wtedy specjalny rządowy program odpiaszczania (ze środków własnych)

    > CPK finansowanie wielowariantowe :

    Czyli pustosłowie.
    Suweren by wolał wydać na co innego te 40mld

  • 95. Data: 2020-07-22 22:32:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 22:29, cef pisze:
    > Inwestycjom, które i tak musiały powstać

    musi to na Rusi, jak widać po szumnej zapowiedzi budowy autostrad przed
    Euro 2012 pozostał tylko szum:))))))))))))))

  • 96. Data: 2020-07-22 23:24:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 22:32, u2 pisze:

    > musi to na Rusi, jak widać po szumnej zapowiedzi budowy autostrad przed
    > Euro 2012 pozostał tylko szum:))))))))))))))

    Jedni jak widać warci drugich.
    Taki wstyd na Euro, że najdłuższe schody Europy
    witały turystów z Zachodu.

    A Ty od kiedy takim piewcą PiS jesteś?
    Ja myślałem, że Ty stary żydowski ubek jesteś,
    bo tylko o tym zawsze pisałeś. A tu proszę,
    taki prorządowy obywatel.
    Zresocjalizowany?

  • 97. Data: 2020-07-22 23:36:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2020 o 23:24, cef pisze:
    > Jedni jak widać warci drugich.

    gostek nadający z adresu interii musi być niemiecką opcją, ale to się
    zmieni, ponoć interia została sprzedana dla polskiego
    kapitału:)))))))))))))))

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Interia.pl

    Portal jest prowadzony przez Grupę Interia.pl Sp. z o.o. Sp. k., która
    od stycznia 2008 do końca kwietnia 2020 niemal w całości (96.6.% akcji i
    99% głosów na walnym zgromadzeniu) należał do niemieckiego
    przedsiębiorstwa Grupa Bauer Media Polska[3], a od 1 maja 2020 należy w
    całości do Cyfrowego Polsatu[4].

  • 98. Data: 2020-07-23 07:58:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-22 o 23:36, u2 pisze:

    > gostek nadający z adresu interii musi być niemiecką opcją

    Zakładałem ten adres na interii sto lat temu jak jeszcze
    antyniemieckie szczekanie w Internecie nie było tak popularne.
    Jak ktoś zwraca uwagę na takie duperele,
    to potrzebny jest mu raczej psychiatra.
    Nawet jeśli chodziło tylko o zmianę tematu.

    Może jednak za wcześnie Cię wypuścili
    albo leczenie nie było skuteczne.

  • 99. Data: 2020-07-23 11:30:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.07.2020 o 07:58, cef pisze:
    > Zakładałem ten adres na interii sto lat temu jak jeszcze
    > antyniemieckie szczekanie w Internecie nie było tak popularne.

    czyli według cefa, krytyka budowy Nordstream to antyniemieckie
    szczekanie:))))))))))))))))

  • 100. Data: 2020-07-23 12:20:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 22 Jul 2020 16:42:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > A szkoda, bo moze jakby jednak PiS zajal i pogodzil sie z drugim
    > miejscem, to by wyszedl z tego dobry rzad, gdzie PO byloby liberalne,
    > a PiS by pilnowal praworzadnosci i walczyl z korupcja.

    PiS tak pilnował praworządności, że Kamiński, Wąsik dostali po 3 lata paki
    za przekroczenie uprawnień.
    O sprawie Sawickiej i nagonce Mniej niż Zera na Garlickiego nawet nie chce
    mi się gadać.
    "Już nikt, nigdy przez tego pana życia pozbawiony nie będzie"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl